Πέμπτη 7 Μαρτίου 2013

Καλλικράτης και δεσποτικές Σατραπείες



Καλλικράτης τώρα στις δεσποτικές Σατραπείες


Στην Ελλάδα υπάρχουν (82+5+6+18=) 111 εν ενεργεία δεσποτάδες (Εκκλησία Ελλάδος+ Δωδεκανήσου+ Κρήτης+χωρεπίσκοποι-τους τελευταίους μας τους φόρτωσε-εν μέσω ΔΝΤ- κυρίως ο ΓΑΠ), χώρια ένας απροσδιόριστος αριθμός «σχολαζόντων», πρόωρα ή στην ώρα τους, επισκόπων όπως οι άγιοι Βρεσθένης Θεόκλητος και τ.Πειραιώς Καλλίνικος. 

Μερικοί μάλιστα από τους απότομα «εφησυχάζοντες» Αρχιερείς, για να μην αναμοχλεύεται η πραγματική αιτία αποχώρησής τους αλλάζουν τίτλο, όπως ο μακάριος Λέρου και Καλύμνου Νεκτάριος, που κακήν κακώς τιτλοφορήθηκε Γάνου και Χώρας, ο άλλος που ήθελε "τα ονοματάκια σας" σε στυλ κουτσαβάκικο γνωστός από τα ΠΕΝΤΕΛΙΚΑ ΜΑΡΜΑΡΑ, κ.λ.π. που από μητροπολίτης  αυτο - υποβιβάστηκε σε πρωτοσύγκελος(!)

Αυτά τα "ιερά γεροντοπαλλήκαρα", πληρώνονται με προκλητικά ψηλούς μισθούς που δεν συνάδουν ούτε με την υποσχημένη μοναχική ακτημοσύνη, ούτε με την πενία που ορίζει ο Χριστός και οι Απόστολοι, ούτε με τη δια βίου απραξία τους. Την ίδια στιγμή απολύονται χιλιάδες άνθρωποι και άλλοι εργάζονται για 500 ευρώ κι ας είναι απόφοιτοι Πανεπιστημίων (όχι μεντρεσέδων), με σοβαρά μεταπτυχιακά. 

Δίπλα μας "συμπτύσσονται" 2000 σχολεία, κλείνουν Νοσοκομεία, υποκαταστήματα ΙΚΑ, και εκατοντάδες Δήμοι καταργήθηκαν, με παράλληλη συρρίκνωση υπηρεσιών και προσωπικού.!!!! 
Χιλιάδες συνάνθρωποι μας μαζεύουν όπως-όπως τα κουρέλια της λαίλαπας. 

Ο κ. Γιάννης Λιάπης, όμως δεσπότης Ασωπού, Βουλιαγμένης Σιβιτανιδείου και Βοιωτοπεδίου, διαμαρτύρεται για τα 2.300 ευρώ που παίρνει από τον Καίσαρα (του φαίνονται λίγα) και δεν ντρέπεται όταν οι πεινασμένοι της Σατραπείας του ψάχνουν στους σκουπιδοτενεκέδες.!!!!


Οι 111 μητροπολίτες ή και επίσκοποι, είναι ένας τεράστιος αριθμός, πέραν κάθε λογικής πληθυσμιακής αναλογίας, εξωφρενικός σε σύγκριση ακόμη και με την ορθόδοξη Εκκλησία της Ρωσίας.

Έγιναν δε δεσποτάδες χωρίς αξιοκρατεία και χωρίς την γνώμη του πιστού λαού, αλλά προφανώς με πλάγια μέσα, γνωριμίες, εκδουλεύσεις που προσέφεραν και ίντριγκες!!

Οι περισσότεροι, πληρώνονται και δυστυχώς δεν προσφέρουν. Συντηρούν με τα λεφτά μας, πολυέξοδα μέγαρα, αυτοκίνητα, «φιλανθρωπικά» σωματεία, μητροπόλεις, βίλλες και αυλές, (συχνά δυστυχώς φυτώρια σκανδάλων), κουστωδίες παρατρεχάμενων, παρακοιμώμενων και συγγενολόγια. 

Υπάρχει Μητροπολίτης ακόμη και στα μικρά Κύθηρα. Ήταν για λίγο και ο ιερός Κύριλλλος που εξελέγη καθ’υπόδειξιν Γιοσάκη στον Χριστόδουλο, που ορκιζόταν πως δεν τον ήξερε, τη στιγμή που αλληλογραφούσαν σε ελευθεριάζον ύφος και που το τέκνον του ο Θεόκλητος, του τον είχε προτείνει για Γραμματέα σε ανταμοιβή των (παρα)δικαστικών του υπηρεσιών.

Ο Κύριλλος διαδέχθηκε τον διαβόητο προκάτοχό του άγιο Ιάκωβο που έφυγε κυνηγημένος από τα Κύθηρα και στη συνέχεια-τι σύμπτωση-μετατέθηκε αντικανονικά στη μητρόπολη του φίλου του κ.Γιοσάκη, του αγίου Θεόκλητου Καρδίτσας που είχε αναγκαστεί να παραιτηθεί.




Για την ποιότητα και την καλοπέρασή των σημερινών δεσποτάδων, επικαλούμαι τον ορθόδοξο θεολόγο και πατριώτη κ.Γιανναρά, (Καθημερινή 26-08-01): 
Λέγεται ότι, πριν από κάποια χρόνια, ιεράρχης μεγάλης στην Ελλάδα μητρόπολης, λίγο προτού πεθάνει, είπε σε δικό του άνθρωπο: «Δεν έχω παράπονο. Ενα χωριατόπουλο ήμουν, πάμφτωχο και όχι ικανό για επιστήμες. Αλλά χάρη στο παραμύθι του Χριστούλη πέρασα τη ζωή μου σαν πρίγκιπας».

Θα εξαιρέσουμε φυσικά με σεβασμό, με ευλάβεια, με αγάπη και φόβο Θεού, τέλος με νοσταλγία, μεγάλες σύγχρονες ΑΓΙΕΣ ΜΟΡΦΕΣ ΑΡΧΙΕΡΕΩΝ!!! Ποιός δεν ΤΙΜΑ τέτοιους Αγιους πατέρες μας;; 
Οι θείοι ποιμένες μας μακαριστοί ΑΥΓΟΥΣΤΙΝΟΣ ΚΑΝΤΙΩΤΗΣ Φλωρίνης, ΣΕΒΑΣΤΙΑΝΟΣ Κονίτσης και Δρυινουπόλεως & ο Εδέσσης ΚΑΛΛΙΝΙΚΟΣ ΠΟΥΛΟΣ!!!! Ιεράρχες με πνευματικό ανάστημα, με επί Γης αγιότητα, ζωντανά παραδείγματα προς μίμηση και αγαπημένοι των ποιμνίων των!!!
 

Λέτε να "ΚΑΝΕΙ ΤΟ ΘΑΥΜΑ ΤΗΣ Η ΤΡΟΪΚΑ;;; Λέτε να κάνει τελικά ΣΑΡΑΝΤΑ ... τα (γεροντο)παλληκάρια απ' τα ... ολεματιανά"; Λέτε να ... αγιάσει και ο ..Καλλικράτης;;;;





Τετάρτη 6 Μαρτίου 2013

ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΤΑ ΚΛΗΡΟΔΟΤΗΜΑΤΑ ΝΑΥΠΑΚΤΟΥ



ΕΥΕΡΓΕΤΕΣ – ΚΛΗΡΟΔΟΤΗΜΑΤΑ – ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΕΣ -  ΠΕΡΙΟΥΣΙΑ ΥΛΗ & ΧΡΗΜΑ  => ΑΠΟΗΧΟΣ!!!!
Γράφει ο καθ. Γιάννης Ν. Πορφύρης



Ο περιούσιος λαός, της Ναυπάκτου είναι πλήρης αισθημάτων και πολύ θεοσεβής. Είναι φιλάνθρωπος, είναι αλτρουιστής! 
Ηταν και είναι ο καλός Σαμαρείτης! 
Υπάκουε και υπακούει στα κελεύσματα του Κυρίου δια τη ΦΙΛΑΝΘΡΩΠΙΑ!! Όχι μόνο έδιδε τον δεύτερο χιτώνα του για τον συνάνθρωπο, αλλά κατέλειπε τα υπάρχοντά του ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΥΝΑΝΘΡΩΠΟ!!!!


Φανταστικά είναι ΤΑ ΣΥΝΟΛΑ σε ΧΡΗΜΑ, ΚΤΙΡΙΑ  ΚΑΙ ΓΗ που εμπιστεύθηκε μετά θάνατον ΓΙΑ ΤΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΣΥΝΟΛΟ! Από ένα πρόχειρο απολογισμό που θα θέσω «ΩΜΑ & ΞΕΡΑ» υπόψη σας θα διαπιστώσετε ότι Η ΜΙΣΗ ΝΑΥΠΑΚΤΟΣ αφιερώθηκε ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ [ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΣ] στον συνάνθρωπο, σαν δωρεές και κληροδοτήματα!!!
Το καλό παράδειγμα έδωσαν οι μακαριστοί μας ΠΑΝΑΞΙΟΙ Μητροπολίτες !!!!!

01.         Σεραφείμ Δομβοΐτης, 1910-1914.

02.         Χριστόφορος Αλεξανδρόπουλος, 1945-1958.

03.         Δαμασκηνός Κοτζιάς, 1978-1984.

Από τους λαϊκούς έδωσαν τις περιουσίες τους οι παρακάτω:

01.          Δημήτριος και Βασιλική Παπαχαραλάμπους,

02.          Γεώργιος και Μαρία Αθανασιάδη-Νοβα,

03.          Ανδρέας Ανδρεόπουλος,

04.          Ανδρέας Τσάρας,

05.          Γεώργιος Καπορδέλης,

06.          Ανδρέας και Ιουλία Κοζώνη,

07.          Γαβριήλ Οικονόμου,

08.          Δημήτριος Ασημακόπουλος,

09.          Δημήτριος Πλούμης,

10.          Επαμεινώνδας και Αικατερίνη Αρβανίτη,

11.          Ευθύμιος Βαρδακουλάς,

12.          Δημήτριος και Αίγλη Μπότσαρη,

13.          Λεωνίδας και Πολυξένη Τσώνη,

14.          Αλτάνη Φλωροπούλου,

15.          Αθηνά Πλατή,

16.          Ιωάννης Φούτζηλας,

17.          Παρασκευή Γαρμανή, και Μιχαήλ Καβουκλής

18.          Αριστοτέλης και Βασιλική Ξανθοπούλου,

19.          Αριστείδης Καλαρύτης,

20.          Ελένη Κωταντούλα-Σακελλάρη,

21.        Δημήτριος Γαλάνης, [οικία του Ιλάρχου Τζαβέλλα για Γηροκομείου Ι.Μ.

22.          Λαμπρος Τζαβέλλας,

23.          Λεωνίδας Χαραλάμπους-Κολοκύθας,

24.          Νικόλαος Τσάρας,

25.          Κωνσταντίνος Κοζώνης,

26.          Γιάννης Βαρδακουλάς

27.            Αντώνιος και Παναγιώτα Αναστασοπούλου.


Οι παραπάνω 30 ευεργέτες Ναυπάκτιοι είναι οι «καθ’ ύλην» μεγαλύτεροι και σημαντικότεροι. Ακίνητα διάφορα, κατοικίες, συγκροτήματα κατοικιών, καταστήματα, οικόπεδα, αγροτοτεμάχια, μεγάλα ποσά! Όλα αυτά αν τα ΑΠΕΙΚΟΝΙΣΕΙΣ ΣΕ ΡΕΥΣΤΟ,  είναι η μισή ΝΑΥΠΑΚΤΟΣ!!!!

Αυτά τα προϊόντα διαθηκών και «δοσιμάτων» είναι ΙΕΡΑ!!! Όπως ιερά είναι ΤΑ ΠΟΣΑ οποιασδήποτε αξίας του πιστού που αφήνει στο παγκάρι!!! Δεν είναι ούτε ΓΙΑ ΦΙΕΣΤΕΣ, ούτε για ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ, ούτε για επιχειρηματικές δραστηριότητες, ούτε «για εξαγορά ψήφων» μέσω μικροχορηγιών, υποτροφιών κ.λ.π.  ούτε να … πωληθούν και να μετατραπούν σε ΑΝΑΛΩΣΙΜΗ ΥΛΗ!!!

Δόθηκαν για ΙΕΡΟ ΣΚΟΠΟ και ο σκοπός αυτός γράφεται στην επιθυμία – βούληση  του ΔΙΑΘΕΤΗ η οποία και αναγράφεται στο επίσημο έγγραφο!!
Οι ΑΛΛΑΓΕΣ ΧΡΗΣΗΣ είναι ΤΥΜΒΩΡΥΧΙΑ & ΠΡΟΣΒΟΛΗ ΜΝΗΜΗΣ διαθετη!!!

Στην περίπτωση των κληροδοτημάτων, των δωρεών  και αφιερωμάτων γίνεται … ΜΗ ΓΝΩΤΩ Η ΔΕΞΙΑ ΣΟΥ ΤΙ ΠΟΙΕΙ Η ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΣΟΥ!!! Νομιμοφανείς μεν μεταβολές  αλλά συνειδησιακά ΑΚΥΡΕΣ!!!!  Ηθικά δε ανομολόγητες!!!  

Ερωτώ ΛΟΙΠΌΝ κάθε Εκκλησιαστική ή Δημοτική Αρχή Διαχείρησης, αν ζούσε ο αείμνηστος ΤΑΔΕ ΔΩΡΗΤΗΣ, θα σου το επέτρεπε;;;; ΕΝ ΠΑΣΕΙ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙ ας δούμε τα παρακάτω. Τα δια ταύτα… Ενας δωρητής ζει από όλους αυτούς… ο ομογενής εκ Καστανιάς ΜΕΓΑΣ ΕΥΕΡΓΕΤΗΣ Ιωάννης Ξύκης!!!!

Πάρτε τον σαν παράδειγμα!!!!! Όχι μόνο δεν είναι ευχαριστημένος,  όχι μόνο δεν συμφωνεί με την διαχειριστική μονάδα των ΟΣΩΝ ΕΔΩΣΕ, αλλά ΚΑΤΗΓΟΡΕΙ ΕΥΘΕΩΣ ΓΙΑ ΕΞΑΠΑΤΗΣΗ!!!!!!!

Θου Κύριε, φυλακήν τω στόματί μου!!!!! Και ποια η ευθιξία;;; ΔΕΛΤΙΑ ΤΥΠΟΥ – ΠΟΛΥΛΟΓΙΑ – ΑΟΡΙΣΤΟΛΟΓΙΕΣ και ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΕΣ!!!!

Τώρα πρέπει να ΕΠΕΜΒΕΙ ΕΛΕΓΧΟΣ ΕΞΟΝΥΧΙΣΤΙΚΟΣ – ΑΜΕΡΟΛΗΠΤΟΣ -  να μάθει ο κάθε πιστός την ΚΑΘΑΡΗ ΑΛΗΘΕΙΑ!!!!

ΠΟΥ;;; ΠΟΣΑ;;; ΠΟΙΟΣ;;; ΠΟΤΕ;;; ΓΙΑΤΙ;;;;

Ο αρμοδιος Εισαγγελέας Μεσολογγιου και η επιθεώρηση των ΔΟΥ, δεν ακούνε;
Ποτε επι τέλους θα διαταχθεί διαχειριστικος έλεγχος να μάθουμε όλοι τι γίνεται με το Ξυκειο Γηροκομειο;
Ποιοι καλύπτουν το θέμα;

ΘΑ ΕΠΑΝΕΛΘΩΜΕΝ ΣΥΝΤΟΜΑ!!!

Σάββατο 2 Μαρτίου 2013

Η διάλυση ενός κράτους σε 7 βήματα

ΠΩΣ ΜΑΣ ΚΑΝΑΝΕ ΣΚΛΑΒΟΥΣ ΤΟΥ ΔΝΤ
[Γράφει ο Γιάννης Ν. Πορφύρης]
 



Η ... ΣΙΩΠΗΛΗ ΜΕΘΟΔΟΣ 7 ΒΗΜΑΤΩΝ
Η διάλυση ενός ανεξάρτητου κράτους (και η μετατροπή του σε «ειδικές» οικονομικές ζώνες φθηνού εργατικού δυναμικού) σε 7 απλά βήματα.

1) Εντάσσουμε αυτό το κράτος, σε ένα διεθνή οργανισμό» (π.χ. Ευρωπαϊκή Ένωση). «Κατασκευάζουμε» ένα «νέο» νόμισμα (π.χ. ευρώ) με το οποίο ανταλλάσσουμε ΟΛΑ τα υπάρχοντα εθνικά νομίσματα ενός κράτους.
2) Στη συνέχεια - αφού αυτό το νόμισμα είναι «διεθνές» το. εξάγουμε ΜΑΖΙΚΑ από το κράτος αυτό  (μέσω τραπεζικού συστήματος, off-shore  εταιριών κλπ.).

Έτσι δημιουργείται (τεχνητό) ΕΛΛΕΙΜΜΑ ΧΡΗΜΑΤΟΣ στο κράτος αυτό.
 

3) Το ΕΛΛΕΙΜΜΑ δημιουργεί την ανάγκη ΔΑΝΕΙΣΜΟΥ. Το κράτος αναγκάζεται να δανειστεί από το ΔΝΤ και την Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα - έδρα στην Φρανκφούρτη Γερμανίας - αφού ΔΕΝ ΕΧΕΙ τη δυνατότητα να τυπώσει το εθνικό του νόμισμα ( έχει ως «νέο» νόμισμα το ευρώ). Μόνο η Ε.Κ.Τ. έχει το δικαίωμα εκτύπωσης του ευρώ.
4) Τα ευρωδάνεια δίδονται με τόκους (φυσικά). Οι τόκοι δημιουργούν νέα . ελλείμματα , τα νέα ελλείμματα οδηγούν το κράτος σε . νέα δάνεια και σε . «ΜΝΗΜΟΝΙΑ» που ΚΑΤΑΡΓΟΥΝ την εθνική ΑΣΥΛΙΑ - ΚΥΡΙΑΡΧΙΑ του κράτους.
Παράλληλα η υπογραφή των «μνημονίων» οδηγεί τον λαό σε τεράστια μείωση της αγοραστικής του δύναμης –  αφού οι φόροι και οι ΤΙΜΕΣ των αγαθών ΑΥΞΑΝΟΝΤΑΙ . Οι μισθοί και οι συντάξεις ΜΕΙΩΝΟΝΤΑΙ ΔΡΑΣΤΙΚΑ.
Το «κράτος πρόνοιας» ΚΑΤΑΡΡΕΕΙ.
Έτσι οι πολίτες οδηγούνται σταδιακά στη γενική ΦΤΩΧΟΠΟΙΗΣΗ (ή και ΕΞΑΘΛΙΩΣΗ) κυρίως στα λαϊκά ή μεσοαστικά στρώματα. Εκατοντάδες χιλιάδες πολίτες - παραγωγικής ηλικίας - εγκαταλείπουν τη χώρα για να βρούνε «καλύτερη τύχη»  σε Καναδά, Γερμανία, Αγγλία, Αυστραλία, Σουηδία.

5) Η χώρα έχει μείνει πλέον με τους συνταξιούχους και τους -ελάχιστους -»υπερπρονομιούχους» που δεν τους αγγίζει  η (τεχνητή) οικονομική κρίση.
Όσοι νέοι δεν μπόρεσαν να μεταναστεύσουν βρίσκονται σε ΑΠΟΓΝΩΣΗ.
Χιλιάδες πολίτες οδηγούνται στην ανεργία , στα συσσίτια, στην κατάθλιψη, στα ναρκωτικά , στις αυτοκτονίες. Οι άστεγοι - εξαθλιωμένοι (και καταχρεωμενοι) πολίτες πολλαπλασιάζονται.
6) Όταν η κατάσταση φτάσει στο.»απροχώρητο» (και εφόσον ΔΕΝ έχει υπάρξει ΕΞΕΓΕΡΣΗ - ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ από το λαό - «πειραματόζωο») εμφανίζονται οι . επενδυτές - «σωτήρες». Πρόκειται για ΠΟΛΥΕΘΝΙΚΕΣ ΕΤΑΙΡΙΕΣ που ψάχνουν εξαθλιωμένες περιοχές του πλανήτη για να στήσουν ΤΕΡΑΣΤΙΕΣ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΕΣ ΖΩΝΕΣ (industrial areas) όπου -όσοι απέμειναν απ' τον πληθυσμό- μετατρέπονται σε πάμφθηνο εργατικό δυναμικό - 300 ευρώ το μήνα + συσσίτιο και ΜΑΖΙΚΗ διαμονή σε «ειδικές εργατικές πολυκατοικίες», όπου η ΖΩΗ τους είναι υπό παρακολούθηση -σε 24ωρη βάση.
Οι ΠΟΛΥΕΘΝΙΚΕΣ ΕΤΑΙΡΙΕΣ αποκτούν ΥΠΕΡΚΕΡΔΗ αφού τα προϊόντα που θα παράγουν οι φτηνοί εργάτες θα πωλούνται σε εικοσαπλάσια τιμή στις πλούσιες χώρες. Αν. λείπει «μεγάλο ποσοστό» νεολαίας για τα εργοστάσια στις «βιομηχανικές ζώνες» για να εργαστεί, εισάγουν ή χρησιμοποιούν τους ήδη υπάρχοντες μετανάστες (γι' αυτό τους έφεραν.) από τρίτες χώρες. Μπαγκλαντές, Ινδία, Κίνα, Αφγανισταν, Πακιστάν κλπ.

7) Όσο για τους συνεργάτες τους (δοσίλογους) πολιτικούς, αυτοί θα περάσουν με ΠΟΛΥΤΕΛΕΙΑ την υπόλοιπη ζωή τους στα . «σαλέ» της Ελβετίας ή σε εξωτικά νησιά του Ειρηνικού, ξοδεύοντας τα χρήματα της ΠΡΟΔΟΣΙΑΣ. αφήνοντας στη . θέση τους (δήθεν) «υπεύθυνους» τεχνοκράτες που θα αναλάβουν την - περαιτέρω - «διαχείριση» της όλης «κομπίνας».
Άλλωστε κάποιοι πρέπει να μείνουν για να . συντρώγουν με τα μεγαλοστελέχη των πολυεθνικών εταιριών και να . νοιάζονται για την «αξιοπρεπή διαβίωση» των πλούσιων Γερμανών, Αγγλων, Ρώσων, Καναδών κλπ. που θα εγκατασταθούν κατά χιλιάδες στο υπέροχο μεσογειακό κλίμα της πατρίδας μας «γεμίζοντας» τα άδεια σπίτια , τα οποία θα πουληθούν ΜΑΖΙΚΑ αντί «πινακίου φακής» απ' τους εξαθλιωμένους - πανικόβλητους ντόπιους, που τους γονάτισαν οικονομικά (εδώ και καιρό.) με τα χαράτσια, τους φόρους, τα χρέη και τη διάλυση του κοινωνικού ιστού.



Σχόλιο ιστολογίου:
Σας θυμίζει κάτι από Ελλάδα; Κακώς! Έπρεπε να σας θυμίζει κάτι από την κόλαση του Δάντη. Γιατί πρέπει να γνωρίζετεμ πως δεν ζείτε ως ελεύθεροι πολίτες σε μία αυτοκυρίαρχη χώρα. Είστε απλώς κατά φαντασίαν ελεύθεροι, σε έναν χώρο που έχει προοριστεί να μετατραπεί σε ανοιχτή φυλακή σας, με ανά περιοχή διαφορετικούς νόμους που θα δημιουργούνται από τις κυρίαρχες πολυεθνικές, με τοπικούς πολιτικούς λακέδες περιφερόμενους που θα σας «προσφέρουν εργασία» -εάν είστε πειθήνιοι- και ταυτόχρονα θα ξεπουλάνε την ζωή σας έναντι συνέχισης της «καριέρας» τους.
Δεν τα πιστεύετε; Ούτε στη Νιγηρία, ούτε στην Αιθιοπία, ούτε οπουδήποτε πήγε το ΔΝΤ και αφού κατέστρεψε τη χώρα και σκλάβωσε τους κατοίκους και καθιέρωσε τις ΑΟΖ, πίστευαν οι άνθρωποι πως η αξία ενός ανθρώπου μπορεί να γίνει μικρότερη από την αξία του παραγόμενου προϊόντος. Εάν σήμερα οι νέοι φεύγουν από την χώρα προς εύρεση εργασίας, να θυμηθείτε πως πολύ σύντομα θα διαπιστώσουν πως έγιναν σκλάβοι με την θέλησή τους εκεί που πήγαν και θα εύχονταν να είχαν παραμείνει στην χώρα τους διεκδικώντας την από τους θρασύτατους εισβολείς. Το δυστύχημα είναι πως θα είναι τότε πολύ αργά γι αυτούς να γυρίσουν σε μία χώρα που απλά θα υπάρχει (ίσως και όχι ολόκληρη) στον χάρτη.

Η χώρα, η πατρίδα μας, βρίσκεται πραγματικά σε πόλεμο. Πόλεμο επιβίωσης της αξιοπρέπειας, της δημοκρατίας και του αυτονόητου. Είναι η μοναδική αλήθεια που μας είπαν οι κατά τα λοιπά κενού περιεχομένου διασώστες μας. Δεν μας διευκρίνησαν ποιος είναι ο αντίπαλος, αλλά ο χρόνος φανερώνει τους πάντες και τα πάντα. Και τώρα, ξέρουμε ποιος μας πολεμά και γιατί. Και αν δεν σας τρομάζει ο «κατά παραγγελίαν τρόμος», μην ανησυχείτε, γιατί υπάρχουν και οι «κατά παραγγελίαν πόλεμοι». Το θέμα είναι τι θα κάνουμε για να σταματήσουμε (εάν μπορούμε) τον αφανισμό μας. Εκτός και εάν υπάρξει ο γνωστός «από μηχανής Θεός» και αλλάξει η ροή του ζώντα εφιάλτη μας.




Παρασκευή 1 Μαρτίου 2013

ΑΧ ΠΑΝΑΓΙΑ ΜΑΣ ΑΜΠΕΛΑΚΙΩΤΙΣΣΑ



ΑΧ ΠΑΝΑΓΙΑ ΜΑΣ ΑΜΠΕΛΑΚΙΩΤΙΣΣΑ!

ΔΕΝ ΣΕ ΑΦΗΝΟΥΜΕ ΠΟΤΕ ΜΟΝΗ!!!

Παναγία μας! Τώρα τελευταία η Ιερά Μονή Αμπελακιώτισσας, το Μοναστήρι μας και το ΌΝΟΜΑ ΣΟΥ, είναι στο στόμα του μεγαλύτερου πληθυσμού της Ναυπακτίας και όχι μόνο!!!


Δυστυχώς όμως είναι «κυρίως» ΟΧΙ ΠΡΟΣ ΔΟΞΑΝ ΘΕΟΥ!!! Είναι … για ανθρώπινους λόγους!!! Πιο πολύ είναι γιατί ΑΝΗΣΥΧΟΥΜΕ!!! Ανησυχούμε γιατί τελευταία, έχουν «παίξει» αρκετά με  τη ΧΑΡΗ ΣΟΥ!!!!


Υπέροχο το αφιέρωμα του αδερφού αγωνιστή αρχιμανδρίτη π. Ιγνατίου Σταυροπούλου!!!!

http://ignatiosstavropoulos.blogspot.gr/2013/02/blog-post_28.html

Θέτει με την πάντα ορθή του κρίση και ΞΕΚΑΘΑΡΑ την ωμή πραγματικότητα!!!! «Ιερά Μονή Αμπελακιώτισσας – Ένα Πατριαρχικό Σταυροπηγιακό Μοναστήρι. Διοικητικές «ασέλγειες» σε βάρος των μοναστηριών της Ναυπακτίας.»

Αξίζει να το ΡΟΥΦΗΞΕΙ ΚΑΝΕΙΣ!!!  Είναι γραμμένο με ΑΓΑΠΗ ΣΕΒΑΣΜΟ & ΠΟΝΟ!!! Κάθε φράση του, κάθε πληροφορία είναι γραμμένη ΑΠΟ ΚΑΡΔΙΑΣ!!!!

Εγώ θα σταθώ σε μερικά σημεία που με άγγιξαν πολύ και είναι κατ’ εμένα τα κρισιμότερα!!!

ΣΗΜΕΙΟ ΠΡΩΤΟ: Η επιγραφή «….Διοικητικές «ασέλγειες» σε βάρος των μοναστηριών της Ναυπακτίας»!!! Εδώ είναι η ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΙΔΕΑ!!! Εδώ είναι το ΖΟΥΜΙ!!! Συμφωνώ και ΥΠΕΡΘΕΜΑΤΙΖΩ πάνω σε αυτό!!! Λίγα λόγια, ΟΛΟ ΤΟ ΝΟΗΜΑ!!!  Η μεγάλη αλήθεια!!!! Και συντακτικά αποτελεί  λόγο ξεκάθαρο και ΣΤΕΝΤΟΡΕΙΟ!!!  Ο  αναγνώστης με απλή σκέψη καταλαβαίνει τι συμβαίνει!!!! Όλα πηγάζουν από εκεί.  


Εγώ προσθέτω:
α) Ναι! Η διοίκηση ΑΠΕΦΑΝΘΗ για τη σημερινή κατάντια…. [[ότι δεν έχει «…η Μονή ούτε τα αναγκαία σκεύη…»(!).]]
Αρα αυτή ξέρει……

β) Δεν μπορεί κανείς να εμπλέξει σαν φταίχτη «ΕΞΩΤΕΡΙΚΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ» ούτε τον ΑΠΛΟ ΛΑΟ!!! Ούτε τις τοπικές συλλογικές πατριδολατρικές οργανώσεις!!!! Ούτε τους φιλοπρόοδους ντόπιους και γειτονικούς χριστιανούς, ούτε τον πετυχημένο ήδη «τελειωμένο» Δήμο Αποδοτίας και το ίδιο το χωριό!!!

γ) προσωπικά εγώ τους θαυμάζω που τόλμησαν, αγωνίστηκαν και πέτυχαν να ΚΑΝΟΥΝ ΠΑΝΕΜΟΡΦΟ ΤΟ ΜΟΝΑΣΤΗΡΙ!!! Να το κάνουν λειτουργικό και ΜΑΛΙΣΤΑ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΤΟ ΞΕΠΟΥΛΗΣΟΥΝ!!!!!!!!! Εύγε!!

 ΣΗΜΕΙΟ ΔΕΥΤΕΡΟ: Στις τελευταίες δεκαετίες, ως προς την σύγχρονη ιστορία του μοναστηριού της Αμπελακιώτισσας, αναφέρουμε προς ενημέρωση των ενδιαφερομένων, το ότι διάφορες διοικητικές ενέργειες έγιναν, προφανώς όλες σε πλήρη άγνοια των χριστιανών της επαρχίας Ναυπακτίας και σε πλήρη άγνοια των κληρικών και μοναχών της. Εκδόθηκαν τρία Προεδρικά Διατάγματα σε ΦΕΚ:!!!!!


α) ΦΕΚ 82/1991 την 30η Μαϊου 1991 ο Μητροπολίτης Αλέξανδρος  την μετατρέπει σε γυναικεία Μονή!!!!
β)  ΦΕΚ 159/2003 την 26η Ιουνίου 2003 ο Μητροπολίτης Ιερόθεος  την επαναφέρει σε Ανδρώα Μονή!!!
γ)  ΦΕΚ 14/2013 την 17η Ιανουαρίου 2013  ο Μητροπολίτης Ιερόθεος  διαλύει την Ι.Μ. Μεταμορφώσεως Σκάλας και την …. Συγχωνεύει με την  «Ιερά Μονή Αμπελακιωτίσσης της Ιεράς Μητροπόλεως!!!

ΣΗΜΕΙΟ ΤΡΙΤΟ: Οι … «νομότυπες «πατέντες»!!! δηλαδή οι αυθαίρετες διοικητικές παρεμβάσεις!!!!! φυσικά της κρατούσας αρχής!!!! Που αποψιλώνουν και «παραλύουν» τα μοναστήρια ΕΜΜΕΣΩΣ, ΠΛΗΝ ΣΑΦΩΣ!!

Παράδειγμα;;;; Το πρώην ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΟ ΟΙΚΟΤΡΟΦΕΙΟ ΑΡΡΕΝΩΝ ΝΑΥΠΑΚΤΟΥ, Επαμ. Αρβανίτη 11!!!! Διαβάστε στο άρθρο του πατρός Ιγνατίου το «πως» και τις λεπτομέρειες!!! Χαρείτε το και φατσικά!!!!

Αραγε, ΤΙ ΚΡΥΒΕΙ ;;;; το ΙΕΡΟ ΤΡΙΓΩΝΟ  με κορυφές 

Α κορυφή

ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΗ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑ ΜΗΤΡΟΠΟΛΗΣ …. από εποχή ΜΗΤΡΟΠΟΛΕΩΣ ΑΡΤΗΣ κλπ κλπ κλπ  σχεδόν όλη την Αιτ/νία, μισή Ηπειρο και σχεδόν μισή Λοκρίδα – Δωρίδα!!!

 Β κορυφή

"Μητροπολιτικό Συμβουλιο" κλπ νομικοί σύμβουλοι του Μητροπολίτη Ναυπακτου.... (όχι το τώρα, ..το πριν!!!) Λέγε με συντροφία νομικής παροχής με Βατοπαιδειακές πηγές!!! Πολλά χρόνια ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΕ οριζοντίως και καθέτως την ΝΑΥΠΑΚΤΟ η πασίγνωστη και EXPERT ΝΟΜΙΚΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ Ευφραίμ – Διον. Πελέκη -  κόρης συμβολαιογράφου και ΣΙΑ!!!!!! [[[ΑΝΘΕΜΙΑΣ Α.Ε]]]

Ελάχιστον δείγμα ΑΓΑΣΤΗΣ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ (ΔΥΟ ΚΟΡΥΦΩΝ ΤΡΙΓΩΝΟΥ Α,Β) ΕΔΩ !!!Βλέπεις λίγα καταλαβαίνεις πολλά!!!! Αλληλοβοήθεια τέλεια!!! και ΠΑΝΤΑ.... ΦΙΛΟΙ !!!! ...ΑΓΙΟΥ ΟΡΟΥΣ!!! Ολοι βαζανε χεράκι βοηθείας... ομιλητές, εισηγητές, οργανωτική επιτροπή.. ΟΛΟΙ ΣΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ!!!

http://www.i-m-patron.gr/lyxnos/ekdhlwseis/palamas.html 

και εδώ διαβάστε για την ΑΝΘΕΜΙΑΣ Α.Ε.!!!!

http://www.ethnos.gr/article.asp?catid=11378&subid=2&tag=8334&pubid=1572603

Είπα κι εγώ, φίλος του ΑΓΙΟΥ ΟΡΟΥΣ, !!! σίγουρα ... ΑΜΙΣΘΙ ΘΑ ΚΑΝΕΙ ΥΠΕΡΩΡΙΕΣ και στη Ναύπακτο!! Ειδικά αγαπούσε ΜΕ ΠΑΘΟΣ το Μοναστήρι και τον π. Σπυρίδωνα!!!! και το έδειξε!!! ελπίζω να μην χρειάζεστε ατέλειωτα δημοσιεύματα δηλώσεις στην τοπική εφημερίδα ΕΜΠΡΟΣ!!! ΓΙΑ ΤΟ ΠΟΣΟ .... ΚΑΚΟΣ ΚΑΙ ΛΑΘΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΑΤΗΡ ΣΠΥΡΙΔΩΝ!!!

Γ κορυφή

ΚΤΗΜΑΤΙΚΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΜΕΣΟΛΟΓΓΙΟΥ Λιακατά 17 ΜΕΣΟΛΟΓΓΙ !!!! Σκοτώθηκε οικογενειακώς σε αεροπορικό δυστύχημα και ο στενός τότε (!!) προσωπικός συνεργάτης του Σεβασμιωτάτου κ. Ιεροθέου,  Προϊστ. Κτηματικής Υπηρεσίας Μεσολογγίου και υποψήφιος δήμαρχος Πλατάνου αείμνηστος (Αβορανίτης) Γεώργιος Μιλτ. Θεοφάνης να τον ρωτάγαμε σχετικά… Από εκεί τελεσιδικούσαν οι οποιεσδήποτε μεταβολές εκκλησιαστικής περιουσίας!!!  

Ο αείμνηστος ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΜΙΛΤ. ΘΕΟΦΑΝΗΣ προϊστ. ΚΤΗΜΑΤΙΚΗΣ ΥΠΗΡ ΜΕΣΟΛΟΓΓΙΟΥ

Ελπίζουμε να ΜΗΝ ΒΡΕΘΟΥΜΕ … σύντομα … ΠΡΟ ΕΚΠΛΗΞΕΩΝ!!!! Κάτι λαγωνικά.... ψάχνουν..... είναι "στο ντορό"!!!!

ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΔΙΚΗ ΜΟΥ:

Οι λοιπές υποθέσεις ιερών Ναυπακτιακών ΚΛΗΡΟΔΟΤΗΜΑΤΩΝ και ο χειρισμός τους με αποκορύφωμα ΤΟ ΞΥΚΕΙΟ ΙΔΡΥΜΑ!!  ΠΟΥ … ΘΑ ΟΔΗΓΗΣΟΥΝ;;; Εχουν την ίδια μεθοδολογία τεχνική;;;

ΚΛΕΙΝΩ ΜΕ ΑΥΤΟΥΣΙΟ ΤΟΝ ΕΠΙΛΟΓΟ ΤΟΥ ΠΑΤΡΟΣ ΙΓΝΑΤΙΟΥ, είναι και αρκετός και ουσιώδης!!!!

"Τελικά, μπορούν άραγε κάποιοι σήμερα, να μας εξηγήσουν τι ακριβώς απέγινε η τεράστια ακίνητη περιουσία των μοναστηριών της Παναγίας Αμπελακιώτισσας και του Αγ. Ιωάννου Βομβοκούς, Ναυπακτίας; Πώς μπορούν να «διορίζονται», ως «διαχειριστές» των ιερών κοινοβίων, αυτοί που στόχο έχουν να τα λεηλατούν; Πώς μπορεί να καταργούνται οι θεσμοί λειτουργίας των μοναστηριών; Ποιοι επιδιώκουν το να εκδιώκονται οι μοναχοί, έξω από τα μοναστήρια τους, όπου έδωσαν ιερό όρκο αφιέρωσης; Ποιοι ιεροί Κανόνες δίνουν τάχα το δικαίωμα σε επισκόπους να παρεμβαίνουν στα μοναστήρια, όταν υπάρχουν σ' αυτά μοναστικές αδελφότητες και να απαιτουν μάλιστα συνδιοίκηση και συνδιαχείριση; Γιατί στο Βυζάντιο απαγορευόταν ουσιαστικά, η οποιαδήποτε παρέμβαση του επισκόπου στις μοναστικές αδελφότητες;"

Αρχιμ. Δρ. Ιγνατιος Σταυροπουλος (Ιδρυτικό μέλος Ιεράς Μ.Μετ.Σωτηρος)



ΑΧ ΠΑΝΑΓΙΑ ΜΑΣ ΑΜΠΕΛΑΚΙΩΤΙΣΣΑ!

ΕΜΕΙΣ... ΘΑ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΟΥΜΕ...

θα παρεμβαίνουμε και σίγουρα

ΔΕΝ ΣΕ ΑΦΗΝΟΥΜΕ ΠΟΤΕ ΜΟΝΗ!!!