Σάββατο 4 Οκτωβρίου 2014

ΙΔΟΥ ΤΙ ΚΑΛΟΝ ΚΑΙ ΤΙ ΤΕΡΠΝΟΝ



ΦΙΛΙΑ, ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΙΑ ΚΑΙ ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ ΤΟΥ "Κ@ΛΟΥ"


Ισως πολλοί σήμερα μπερδεύουν τη γραβάτα με το σώβρακο, τις βούρτσες με τις σούστες και τις φούστες, τον σοδομισμό με τον αντιρατσισμό  και τον ψευδοπροοδευτισμό και τους νόμους (ηθικούς και άγραφους) με το κοινωνικό γίγνεσθαι. Είναι προσωπική υπόθεση του καθενός και της κάθε μιας, για το πώς χρησιμοποιεί το σώμα του, αλλά όχι να νομοθετείται και ο διαστροφισμός και να θεσμοθετείται ή εξυψώνεται «το παρά φύσιν» η ανωμαλία και φευ να διώκεται ποινικά ο ομαλός και φυσιολογικός! 


Πολύ φόρα πήραν οι ψευτοδιανοούμενοι και ιμιτασιόν ηθικοπλάστες και θέλουν μάλιστα έντεχνα να «ρετσινώσουν» τους αρχαίους προγόνους μας ως κατά κανόνα σάτυρους, κατά κανόνα σοδομιστές και ανωμάλους, ακόμη και τον Μέγα Αλέξανδρο, «ΑΝΔΡΑΚΛΑ» με τα όλα του και με ονοματεπώνυμο… Ας δούμε ορισμένα στοιχεία πρώτα για τα της αρχαιότητος ήθη, νόμους και έθιμα. 



Η ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ ΣΟΛΩΝΑ ΠΕΡΙ ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΙΑΣ

"Αν τις Αθηναίος εταιρήση, με έξεστω αυτω των εννέα αρχόντων γενέσθαι, μηδέ ιερωσύνην ιερώσασθαι, μηδέ συνδικήσαι τω δήμω, μηδέ αρχήν αρχέτω μηδεμιάν, μήτε ενδημον, μήτε υπερόριον, μήτε κληρωτήν, μήτε χειροτονητήν, μηδέ επικυρήκειαν αποστελλέσθω, μηδέ γνώμην λεγέτω, μηδέ εις τα δημοτελή ιερά εισίτω, μηδέ εν ταις κοιναίς σταφονοφορίες σταφανούσθω, μηδέ εντός των της αγοράς περιρραντηριων πορευέσθω. Εάν δε ταύτα τις ποιή, καταγνωσθέντως αυτού εταιρείν, θανάτω ζημιούσθω". 

Δηλαδή:
αν κάποιος Αθηναίος συνάψει ομοφυλοφιλική σχέση με άλλον θα έχει τις εξής κυρώσεις:
1. Δεν του επιτρέπεται να γίνει μέλος των 9 αρχόντων
2. Δεν του επιτρέπεται να εκλεγεί ιερέας
3. Δεν του επιτρέπεται να είναι συνήγορος του λαού
4. Δεν επιτρέπεται να ασκεί εξουσία εντός ή εκτός της Αθήνας
5. Δεν επιτρέπεται να σταλεί ως κήρυκας πολέμου
6. δεν επιτρέπεται να εκθέσει γνώμη (ως άμουσος - ανισόρροπος)...7. Δεν επιτρέπεται να μπει σε (δημόσιους) Ναούς
8. Δεν επιτρέπεται να στεφανωθεί στις στεφανοφορίες
9. Δεν επιτρέπεται να μπαίνει στον ιερό χώρο της αγοράς
όποιος λοιπόν έχει καταδικαστεί ως ομοφυλόφιλος αλλά ενεργήσει
αντίθετα των διατάξεων του νόμου θα τιμωρείται με Θάνατο!
(ΣΟΛΩΝΟΣ ΝΟΜΟΙ Βιβλίο 5 κεφάλαιο 5 άρθρο 332)
ΑΥΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΝΕΙ ΑΥΤΟ ΨΕΜΑ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΟΤΙ Η ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΙΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΗΤΑΝ ΚΑΤΙ ΣΥΝΗΘΙΣΜΕΝΟ!
 


ΑΠΟΨΕΙΣ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΟΜΟΦΥΛΟΦΥΛΙΑΣ
Για την Σπάρτη αναφέρει ο Πλούταρχος "ο ψυχικός δεσμός μεταξύ των νέων δεν είχε καμία σχέση με τις σωματικές επαφές και οτί εστερείτο τα πολιτικά του δικαιώματα δυνάμει νόμου όποιος προσπαθούσε να ασελγήσει εις βάρος άλλου"Λακεδ.Επιτηδ.7,237C


Ο Αίσωπος αναφέρει «Ο Ζευς πλάθοντας τους ανθρώπους, έβαλε μέσα τους διάφορες ψυχικές αρετές και μόνο την ντροπή λησμόνησε να βάλει. Γι' αυτό, μη έχοντας άλλο δρόμο να την τοποθετήσει, την πρόσταξε να μπει απ' τον πισινό των ανθρώπων. Εκείνη αρχικά αρνήθηκε και διαμαρτυρήθηκε για τη προσβολή. Επειδή όμως ο Ζευς τη ζόρισε πολύ, είπε: «Ας είναι, θα μπω, υπό τον όρο ότι από κει δε θα μπει ο έρωτας. Γιατί αν τύχει και μπει, εγώ θα βγω αμέσως» Αισώπου Μύθοι,"ΖΕΥΣ ΚΑΙ ΝΤΡΟΠΗ"

 
Ο Αριστοφάνης στο Νεφέλες αναφέρει συνεχώς υποτιμητικά την λέξη "ευρύπρωκτος" και βάζει τον Στρεψιάδη να βρίζει τον γίο του επειδή τον βάρεσε λεγοντάς τον "λακκόπρωκτον".
Ο δε Πλάτων αναγράφει: "Είναι λοιπόν κατανοητό ότι η φύσις ωθεί τα θηλυκά να είναι σε επαφή με τα αρσενικά από την γέννηση τους και η ηδονή σε αυτά είναι φανερό ότι έχει δοθεί σύμφωνα με την φύσιν, ενώ των αρσενικών με τα αρσενικά και θηλυκών με τα θηλυκά παρά φύσιν "Νόμοι 636c και πιο κάτω αναφέρει "Καλύτερα την μεταξύ ανδρών επαφή να την απαγορεύσουμε εντελώς"


Η άποψη του Σωκράτους για το θέμα αναφέρεται από τον Ξενοφώντα "Αντιθέτως όμως όταν αντελήφθεί πως ο Κριτίας ήταν ερωτευμένος με τον Ευθύδημο και προσπαθούσε να τον χρησιμοποιήσει καθώς εκείνοι που απολαμβάνουν τα σώματα αφροδισιακά, τον απέτρεπεν ο Σωκράτης λέγοντας ότι και ανάξιο για ελεύθερον άνθρωπο είναι και ανάρμοστο για έναν άνδρα μορφωμένον ενάρετα, εκείνον που αγαπάς, χαρίν του οποίου θέλει να φαίνεται πως αξίζει πολύ, να τον ζητιανεύει ικετευοντάς να τον στηρίξει σε κάτι που μάλιστα κάθε άλλο παρά αγαθό είναι. Επειδή δε ο Κριτίας δεν άκουσε αυτά τα λόγια και δεν απομακρυνόταν απο τον σκοπό του λέγεται ότι ο Σωκράτης παρουσίαν και πολλών άλλων και του Ευθυδήμου είπεν ότι του φαίνεται πως ο Κριτίας υποφέρει από κάτι που παθαίνουν οι χοίροι αφού επιθυμεί να τρίβεται επάνω στον Ευθύδημο όπως ακριβώς τρίβονται τα χοιρίδια στις πέτρες. Εξ αιτίας αυτών ακριβώς ο Κριτίας εμισούσε τον Σωκράτη" Απομνημονεύματα Α II30



ΣΗΜΕΡΑ ΟΜΩΣ ΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ;
Φήμες ακούγονται, ότι αν δεν είσαι (ψι)Ψηνάκης δεν γίνεσαι δήμαρχος, αν δεν είσαι Γρηγόρης Βαλιαννάτος δεν γίνεσαι σύμβουλος υπουργείου Παιδείας και πρωθυπουργού, αν δεν είσαι ένας «παραστρατημένος νέος» δεν γίνεσαι καρδινάλιος και επίσκοπος, αν δεν «κουνάς την αχλαδιά» δεν γίνεσαι καλλιτέχνης, αν δεν είσαι διαστροφικός και διαστροφική είσαι μπανάλ, δεν είσαι νορμάλ και προοδευτικός, θεωρείσαι ρατσιστής και … τιμωρείσαι και από τον αντιρατσιστικό νόμο του Αθανασίου, του Δένδια, του Σαμαρά και του Βενιζέλου!
Ω ταλαίπωρη Ελλάς, πως κατάντησες με τους «τοιούτους» σου … «τι χαμπάρια μάστορα»  οπισθογεμιστήρες που χειροκροτάς!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου