Κυριακή 4 Ιανουαρίου 2015

ΠΡΟΣ ΝΑΥΠΑΚΤΙΟΥΣ ΠΙΣΤΟΥΣ:NO 3 - ΞΥΚΕΙΟ ΑΛΓΟΣ



ΤΑ ΔΙΚΑΣΤΙΚΑ ΑΡΓΥΡΙΑ ΤΟΥ ΓΙΑΝΝΗ ΞΥΚΗ
 

Ολοι εχουμε ακούσει, έχουμε διαβάσει, άλλοι μάλιστα έχουμε διαμαρτυρηθεί για και υπερ του ομογενή Ναυπάκτιου μεγάλου ευεργέτη Γιάννη Ξύκη. Πέρασε αρκετός χρόνος και αρκετός σιωπηλός - εντελώς – καιρός που όλα σίγησαν λες και δεν υπηρξε και ούτε υπάρχει πρόβλημα!  Φυσικά και εγώ σταμάτησα να ενημερώνω τον απλό αναγνώστη, που φυσικά δεν έπαψε να ενδιαφέρεται για την υπόθεση!
 
Καιρός να κάνουμε ένα πρόχειρο έστω - αν όχι λεπτομερειακό απολογισμό, κυρίως οικονομικό, για την περίοδο των δικαστικών αγώνων της τελευταίας διετίας. 1/3/2013 – 1/1/2015. Ασφαλώς και ξοδεύτηκαν  κάποια χρήματα για τους – πιθανώς ουδέποτε γινόμενους δικανικούς αγώνες σε δικαστικές αίθουσες- πάντως έστω και σε επίπεδο ανακοινώσεων υπήρχαν άσφαιρες ανακοινώσεις κ.λ.π κίνηση. Αυτή την ώρα δεν εξετάζουμε νομικά ή  τεχνικά το ξύκειο ζήτημα αλλά οικονομικά και μάλιστα για συγκεκριμένα έξοδα.


Εχει ηθικό δικαίωμα να γνωρίζει ο κάθε Ναυπάκτιος, ο κάθε φίλος της περιοχής και ο κάθε αναγνώστης και των δυο φύλων να γνωρίσει ξεκάθαρα και με αποδείξεις τα παρακάτω:
1. Ποιο συνολικό ποσό έφυγε από το ταμείο του ομογενή μας ευεργέτη συμπατριώτη για δικαστικά έξοδα.
2. Ποιος ή ποιοι ήταν οι χρηματικοί ενδιάμεσοι διακομιστές  των οποιονδήποτε ποσών.
3. Ποιοι ήταν οι αποδέκτες αναλυτικά κάθε επι μέρους ποσού.
4. Μια ανάλυση της οικονομικής ύλης.

Από τη μεριά μου – επειδή εγώ προσωπικά είμαι συγγενής του ομογενή μας ευεργέτη και επειδή ανάλωσα πολύ χρόνο και χρήμα για δημοσιογραφικές έρευνες, μελέτες, στοιχεία κλπ – εχω ήδη οκτώ χαρτοδέματα με αναλυτικά ουσιαστικά στοιχεία – και επίσης ένα σκληρό δίσκο 1 terra με σκαναρισμένη όλη την συγκεκριμένη ύλη, έχω ηθική υποχρέωση να σας πω, τι ποσό πήρα είτε για έξοδά μου, είτε ηλεκτρονική ή γραφική ύλη ή κάποια σχετική αμοιβή, ή έξοδό μου.


Ε, λοιπόν αγαπητές και αγαπητοί αναγνώστες, εγω δεν πήρα ούτε σεντς από ΚΑΝΕΝΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΙΠΟΤΕ! Ούτε ζήτησα, ούτε απαίτησα.
Νομίζω δεν αφορά κανένα τι χάλασα σε χρόνο, χρήμα και υλικά. Αν όμως χρειαστεί μπορώ να δώσω αναλυτικό λογαριασμό. Όπως καλά θα σκέφτεστε το ποσό είναι αρκετά υπολογίσιμο.

Για να μην παρεξηγούμαι, εξηγούμαι και ανοίγω αυτό το κεφάλαιο γιατί έχει μεγάλο, έχει τεράστιο ενδιαφέρον!!!!!
Περιμένω λοιπόν τον κάθε εμπλεκόμενο ενδιάμεσο να τοποθετηθεί εγγράφως και αναλυτικώς.
Ετσι να βγεί ο κ. Αρταξέρξης  π.χ. και να πεί εγώ ήμουν ο ενδιάμεσος χρηματοκομιστής! Τόσα πήρα την τάδε ημερομηνία, τόσα την τάδε, κλπ συνολικά τόσα. Από αυτά πλήρωσα τον κ. Κολοφυσούνη για  πχ αέρα μπανάλ τόσα χρήματα, τον  κύριο Κεφκέ για τρίχες αμερικάνικες τόσα χρήματα, για δικά μου έξοδα (!) τόσα ψωρο δολλάρια, Ας μας πείσει και με τα ακριβή αντίγραφα των πειστηρίων!!!!!!!
 
Απλά πράγματα! Νομίζω; Εως εδώ καλά; Ας σπάσουμε την σιωπή αγαπητοί αδελφοί –ξέρετε εσεις που απευθύνομαι … να καθαρίσουμε τα πιάτα μας και τα μούτρα μας!!! ΓΚΑΙΚΕ;;;;; περιμένω νέα σας, με αγάπη Γιάννης. ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ και σε σας κυράτσες που διαδίδετε ότι τα … πήρα από … υψηλά Αγια χέρια και γι αυτό γράφω κάποια προειδοποιητικά αφυπνιστικά κειμενάκια, που στεναχωρούν… αλλά αν είναι αλήθεια ή όχι … εεε, αυτό δεν ενδιαφέρει…. ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ!
Θα επανέλθω αργότερα…. ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΣΗ!





2 σχόλια:

  1. Γιάνναρε, αθάνατεεε, ο φουκαράς ο μπαρμπα Ξύκης έγινε ΚΟΤΟΠΟΥΛΟ ΤΥΠΟΥ ΜΑΔΗΤΟ????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΑΠ ΟΤΙ ΒΛΕΠΩ ΤΟΝ ΜΑΔΗΣΑΝ ΜΑΛΛΟΝ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ... ΠΟΥ ΤΟΥ ΕΒΑΛΑΝ ΔΟΛΩΜΑ ΝΟΜΙΚΗΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ... ΤΑΧΑΑΑ!!! ΑΠΟ ΤΗ ΣΚΥΛΛΑ ΣΤΗ ΧΑΡΥΒΔΗ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή