Σάββατο 1 Νοεμβρίου 2014

ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΩΝ ΑΧΑΪΑΣ "ΑΓΙΟΣ ΚΟΣΜΑΣ Ο ΑΙΤΩΛΟΣ"



 ΠΑΤΡΟΚΟΣΜΑΣ ΚΑΙ ΙΣΛΑΜ
ΓΟΥΡΟΥΝΙΣΙΟΣ … ο νμος του ΙΣΛΑΜ, διδασκε ο Αγιος Κοσμάς ο Αιτωλός.

Με την πέννα του Γιάννη Πορφύρη, επιτίμου προέδρου των Αιτ/νων Αχαϊας

Ο Νεομάρτυς και Εθνομάρτυς Αγιος Κοσμάς ο Αιτωλός, μέσα από τις διδαχές του και τις γραπτές και άγραπτες παρακαταθήκες του, κράτησε στα πόδια της την Ελλάδα μας, την Ορθοδοξία και τις ηθικές αξίες της ζωής. Μιλούσε απλά, μιλούσε χωριάτικα, μιλούσε από καρδιάς και θεόπνευστα. Χαρείτε λίγο ένα απόσπασμα των διδαχών του για το τρία δόγματα, δείτε τις μεγάλες αλήθειες των.
Ητο ένας Ελληνας μιαν φοράν και λέγει: «Εγώ θέλω να γίνω Εβραίος! Είναι τρεις νόμοι: Νόμος ο φυσικός, είναι των Εβραίων, ο σαρκικός των Τούρκων και ο πνευματικός των Χριστιανών!» 



Λέγει ο Ελληνας: «Ας πιάσω τον φυσικόν νόμον, τον διαβάζει και λέγει: ΅Οποιος σου πάρει το φόρεμά σου, πάρε του και συ το ιδικό του, όποιος σε αδικήσει δέκα γρόσια, πάρε του και συ άλλα δέκα, όποιος σου σκοτώσει τον αδελφόν σου, σκότωσε και συ!»


Λέγει ο Ελληνας: «Εγώ πηγαίνω εις ένα δρόμον, έρχεται ένας να μου πάρει το επανωφόριον, εγώ θέλω να του πάρω το ιδικόν του, κατά τον νόμον εκείνον, εκείνος δεν με αφήνει, πρέπει ή να τον φονεύσω, ή να με φονεύσει!» Λέγει ο Ελληνας: «δεν είναι καλός ο νόμος των Εβραίων!»


Λέγει ο Ελληνας: «Τώρα θέλω να γίνω τούρκος. Πιάνει τον σαρκικόν, τον διαβάζει και λέγει, ότι να εντροπιάζει τόσας γυναίκας και πολλά άλλα αισχρά!». Λέγει ο Ελληνας: «Δεν μ’ αρέσει, είναι ΓΟΥΡΟΥΝΙΣΙΟΣ!».


Πάλιν λέγει ο Ελληνας: «Από τούρκος θέλω να γίνω χριστιανός! Πιάνει τον πνευματικόν νόμον, τον διαβάζει και ευρίσκει οπού του λέγει: Οποιος σου πάρει το ένα φόρεμα, να του δώσεις και το άλλο και όποιος σου πάρει δέκα γρόσια, να του δώσεις άλλα δέκα και όποιος σου δώσει ένα ράπισμα από το δεξιόν, να γυρίσεις και το αριστερόν να σου δώσει και άλλο!»


Τότε λέγει ο Ελληνας: «Να μάθω την δοκιμήν. Εγώ θέλω να πηγαίνω εις ένα δρόμον, έρχεται ένας να μου πάρει το ένα φόρεμα. Εγώ κατά νόμον πρέπει να του ειπώ: Στάσου αδελφέ, να σου δώσω και το άλλο. Ερχεται να μου πάρει δέκα γρόσια, εγώ να του ειπώ: Στάσου αδελφέ, να σου δώσω και άλλα δέκα! Ερχεται να μου δώσει ένα μπάτσο, εγώ να γυρίσω και από το άλο μέρος να μου δώσει και άλλον.


Εμένα μου φαίνεται, πως όσον και να είναι κακός άνθρωπος και άγριος, εγώ με το ήρεμον, σαν του ομιλήσω ταπεινά και γλυκά λόγια, εκείνος θα παρακινηθεί να μου δώσει οπίσω το φόρεμα μου ή και να μη με φονεύσει, διότι εγώ ωσάν του αντισταθώ ή θα με φονεύσει, ή θα τον φονεύσω, λοιπόν τούτος ο νόμος, ο πνευματικός είναι καλός και θα γίνω Χριστιανός.



Οι Αγιοι της Ορθοδοξίας, …. τολμούσαν, έτσι τους εξόριζαν, τους εκθρόνιζαν, τους καρατομούσαν, τους κρεμούσαν, τους έριχναν στα ποτάμια, ώ ΠατροΚοσμά μας Αγιε Παπουλάκο (!)  πόσο μας εμψυχώνεις και μας δίνεις το δρόμο της σωστής κοσμικής ζωής! Εσείς πολυχρονεμένοι μας, πολυλιβανισμένοι μας επίσκοποι, χιλιοπλουμισμένοι μας οσιολογιότατοι, λογιότατοι, θεόπνευστοι (;) ιερείς του Κυρίου Μας και λοιποί θεολογούντες, τολμάτε; Ποιος από εσάς και τι θα μας απαντήσει; Ολοι μας καθημερινά και κάθε στιγμή κρινόμαστε, δίνουμε ίσως αποτυχημένες εξετάσεις και «ετοιμάζουμε την πνευματική μας προίκα, για την άλλη ζωή!» Ας μην ξεχνάμε όλοι μας τους στίχους της Αποκαλύψεως 21.8!   «Φοβερόν το εμπεσείν, εις χείρας, Θεού ζώντος…»


Ευχαριστούμε τον κ. Οδυσσέα Τσολογιάννη για τα πολύτιμα στοιχεία του.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου