Παρασκευή 21 Φεβρουαρίου 2014

ΙΕΡΑ ΜΟΝΗ ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΣΕΩΣ ΝΑΥΠΑΚΤΟΥ- ΟΙ ΔΙΩΓΜΟΙ ΤΟΥ ΙΙΙ

ΚΑΙ ΑΛΛΗ ΧΟΛΗ 
[ΑΝΤΙ ΑΓΑΠΗΣ]
ΑΠΟ ΤΟΝ ΣΕΒΑΣΜΙΟΤΑΤΟ ΝΑΥΠΑΚΤΟΥ ΠΡΟΣ  …ΟΛΗ ΣΧΕΔΟΝ ΤΗΝ ΝΑΥΠΑΚΤΟ!
Αναδημοσίευση από http://politesnafpaktias.blogspot.gr

PERSONA NON GRATA



Ξαναχτύπησε ο γνωστός Μητροπολίτης Ναυπάκτου κ. Ιερόθεος, την Ιερά Μονή, με τα ψέματα που γράφει στην ανακοίνωση που δημοσιεύτηκε χτες σχετικά με το κόψιμο της Βασιλόπιττας και τον ετήσιο χορό που έκανε ο Σύλλογος των Εργαζομένων στον Οργανισμό Τοπικής Αυτοδιοίκησης (Ο.Τ.Α.) Ναυπακτίας και Δωρίδας.


1. Πρώτο συμπέρασμα μας, είναι ότι με την ανακοίνωσή του ο «Δεσπότης» ή «ο Κυρίαρχος», όπως αυτοονομάζεται εγγράφως, σε έγγραφά του προς την Μονή, φαίνεται να βρίσκεται σε πανικό, καθώς ο μεγάλος αυτός Σύλλογος, ΟΤΑ, όχι μόνο της Ναυπάκτου αλλά και της Δωρίδας τόλμησε και έδωσε ένα πραγματικά «ηχηρό ράπισμα των εργαζομένων» στον δήθεν «Κυρίαρχο», καθώς αντί γιαυτόν ευλόγησε την Βασιλόπιττα ο Ναυπάκτιος κληρικός, τον οποίο ο «Δεσπότης» μισεί φοβερά, δηλαδή ο Πανοσιολογιώτατος Αρχιμανδρίτης π. Ιγνάτιος Σταυρόπουλος. 
 

Θεωρούμε ότι του δημιούργησε πανικό, η ελεύθερη απόφαση του διοικητικού συμβουλίου, να οργανώσει τη γιορτή του, όπως νόμιζε καλύτερα, και βέβαια χωρίς την όποια εμπλοκή του γνωστού διώκτη «Δεσπότη» Ιερόθεου. Προτίμησε και κάλεσε τον Ναυπάκτιο εκλεκτό Κληρικό π. Ιγνάτιο Σταυρόπουλο, έστω και διωκόμενο και πειθαρχικά τιμωρημένο από «τη χριστιανική αγάπη» του τοπικού «Δεσπότη». 

Η άποψη των "πολιτών" είναι ότι, με τον τρόπο αυτό ο Σύλλογος έκανε μια καθαρά πολιτική και όχι θρησκευτική πράξη στο τοπικό εκκλησιαστικό πρόβλημα, και ακόμη δήλωσε ξεκάθαρα προς τον «Δεσπότη και Κυρίαρχο» Ιερόθεο, ότι είναι κατά κάποιο τρόπο ανεπιθύμητος με τα όσα συνεχίζει να κάνει. Εξ’ άλλου θα πρέπει να θυμάται ο μητροπολίτης, ότι εδώ και αρκετά χρόνια επιφανής πολίτης της πόλεως έγραψε σε τοπική εφημερίδα ανοικτά εναντίον του, και του εφιστούσε την προσοχή ότι με τα καμώματά του κινδυνεύει να χαρακτηριστεί  ανεπιθύμητο πρόσωπο (persona non grata).
Βεβαίως είναι γνωστό σε όλους ότι στο παρελθόν έπεσε στο κενό η πρόταση να τιμηθεί από το δήμο Ναυπάκτου ο μητροπολίτης, διότι η πρόταση εκείνη ξεσήκωσε θύελλα διαμαρτυριών.


Επιτρέψτε μας και μια σκέψη κατ’ αναλογία των σκέψεων του δεσπότη:
Γιατί άραγε, δεν είδαμε ποτέ τον κ Ιερόθεο, να διαμαρτύρεται π.χ. και προς  τον Δήμαρχο, όταν αυτός κάνει τους πολιτικούς γάμους, χωρίς ποτέ να προσκαλεί και τον μητροπολίτη, να ευλογήσει τα νέα ζευγάρια;;;

Μήπως, όμως, είναι αλήθεια, ότι όχι μόνον είναι ανεπιθύμητος για τον μεγάλο αυτό Σύλλογο, ο «Δεσπότης και Κυρίαρχος» Ιερόθεος, αλλά είναι επίσης  ανεπιθύμητος σε όλη την Ναύπακτο και την ευρύτερη περιοχή της, εξ αιτίας, του ότι όχι μόνο δεν προσέφερε απολύτως κανένα καλό στον τόπο, μας, αλλά αντίθετα, έκανε πολλά κακά και μάλιστα καταδίωξε και τον τοπικό Μοναχισμό, το πολύτιμο για την Ναύπακτο Μοναστήρι της Ναυπάκτου, και προσπάθησε να καταστρέψει εντελώς και τον τοπικό Θρησκευτικό τουρισμό, το μοναδικό πόλο έλξης ανθρώπων και χρήματος στην περιοχή μας, μέσα στην κρίση;

Που ξανακούστηκε, ένας ξένος όχι Ναυπάκτιος δεσπότης, να θέλει να κλείσει ένα μοναστήρι, που φτιάξαμε εμείς, οι χριστιανοί πολίτες της περιοχής, επειδή τάχα δεν έπαιρνε προμήθειες η επειδή τάχα δεν του έκαναν κάποιοι καλόγεροι απόλυτη υπακοή και αλλά φαιδρά;;;

Μήπως, όμως, ο «Δεσπότης και Κυρίαρχος» Ιερόθεος, αν διαπιστώσει και καταλάβει ότι είναι πλέον ανεπιθύμητος σε όλη την Ναύπακτο και την ευρύτερη περιοχή της, τότε το καλύτερο γιαυτόν είναι να πάει στην Μητρόπολη, που όπως λένε διαρκώς οι φήμες, ονειρευόταν επί 20 χρόνια και ονειρεύεται μέχρι σήμερα και ότι αγωνίσθηκε να πάει εκεί, όπως π.χ. στην Αμερική, στην Θεσσαλονίκη, στην Πάτρα, στο Μεσολόγγι, στα Γιάννενα, ή στην Κατερίνη κλπ.;
«Στο καλό και να μας γράφε» που λέει και η παροιμία.
Μήπως, ἀραγε, κανένας Μητροπολίτης δεν του δίνει την ψήφο του για μετάθεση στην πολυπόθητη πλούσια και μεγάλη Μητρόπολη, και επειδή ακριβώς αποκλείεται να του την δώσουν οι άλλοι Μητροπολίτες στην Ιεραρχία, γιαυτό λέει ότι τάχα δεν θέλει να μετατεθεί από την Ναύπακτο, κάνοντας ότι κάνει η αλεπού όταν δεν μπορεί να πάρει τα σταφύλια, όπως λέει η παροιμία, «όσα δεν φθάνει η αλεπού, τα κάνει κρεμαστάρια»;…

2. Στην ανακοίνωσή του ο «Δεσπότης» ή «ο Κυρίαρχος», Ιερόθεος, δηλώνει ότι «ουδέποτε αναμειγνύεται στα πολιτικά και δημοτικά πράγματα, όπως και στις εκάστοτε διενεργούμενες Δημοτικές εκλογές». Αλλά αυτό έκανε πολλούς από μας να γελάσουν, καθώς γνωρίζουν την αλήθεια.

Μήπως ο «Δεσπότης» ή «ο Κυρίαρχος», θέλει να πει ότι δεν αγωνίσθηκε να κάνει Δήμαρχο τον κ. Μπουλέ; Μήπως θέλει να πει ότι δεν αγωνίζεται και τώρα, προεκλογικά, να κάνει Δήμαρχο τον κ. Μπουλέ ή κάποιον άλλον της αρεσκείας και πειθήνιο όργανο της εξουσίας του;

Άραγε, θα μπορούσαν να μιλήσουν κάποιοι δύστυχοι Ιερείς και να πουν την αλήθεια χωρίς φόβο και να πουν δημόσια, χωρίς να υποστούν φοβερές συνέπειες, σαν κι αυτές που υφίστανται οι Πατέρες από το Μοναστήρι της Ναυπάκτου, αν πράγματι σε κάθε προηγούμενη προεκλογική περίοδο, υποφέρουν τα πάνδεινα με εκβιασμούς και αφόρητες πιέσεις και απειλές, από το κύκλωμα του «Δεσπότη και Κυρίαρχου" Ιερόθεου, για να μαζέψουν ψήφους για τον εκλεκτό, ευλογημένο, του «Δεσπότη και Κυρίαρχου» Ιερόθεου, υποψήφιο Δήμαρχο;

3. Στην ανακοίνωσή του ο κ. Ιερόθεος, επιτίθεται πάλι εναντίον της Μονής και την ονομάζει με εμπάθεια, και κακία και εγωιστική περιφρόνηση «πρώην Ιερά Μονή», σαν να μην υπάρχει πια στο χάρτη, έστω και αν αυτό είναι μεγάλη ανοησία.
Αλλά κανένας δεν ονομάζει «πρώην Ιερά Μονή», ένα ζωντανό Μοναστήρι, επειδή τάχα κάποιοι αξιοκατάκριτοι πολιτικοί εξέδωσαν ένα Προεδρικό Διάταγμα για ένα νομικό πρόσωπο και τη νομική του υπόσταση!

Μόνο ένας λαοπλάνος, η ένας αγράμματος νομικά, θεολογικά, και επιστημονικά θα έλεγε κάτι τέτοιο.


Τα περισσότερα μοναστήρια, η εξωκλήσια, η ναοί που έχουμε στην Ελλάδα, η αλλού, δεν είναι νομικά πρόσωπα. Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι δεν υπάρχουν!
Σε όλο το Άγιο Όρος, καμία σκήτη, κανένα, κάθισμα, κανένα κελί, κανένα παράρτημα, δεν είναι νομικό πρόσωπο! Το γνωρίζει αυτό και ο τελευταίος που ασχολείται με τα εκκλησιαστικά ή τα νομικά πράγματα. Αλλά δε σημαίνει ότι δεν υπάρχουν.
Τα Μοναστήρια δεν ονομάσθηκαν ποτέ, ούτε από την Εκκλησία Ελλάδος ούτε από τον απλό κόσμο , «πρώην Ιερές Μονές» ακόμα και όταν δεν είχαν ούτε έναν Μοναχό ως κάτοικο. Να! Ακόμα και όταν ήταν άδεια Μοναστήρια.


Ακόμη και τα ερείπια γκρεμισμένων Μοναστηριών, λέγονται Μοναστήρια και Ιερές Μονές.
Τα κολπάκια λοιπόν, αλλού, σεβασμιότατε... σας πήραμε χαμπάρι, γελάνε και οι κότες!


4. Πως με τόσα ατέλειωτα δικαστήρια που προκαλείτε για πολλά χρόνια, λέτε στην ανακοίνωση, το μεγάλο αυτό ψέμα, ότι «Από την πλευρά τουλάχιστον της Ι. Μητροπόλεως δεν υφίσταται θέμα αντιπαλότητος μεταξύ Ιεράς Μητροπόλεως και πρώην Ιεράς Μονής Μεταμορφώσεως,...».


Βοούν και οι πέτρες, ότι μόνο η αντιπαλότητα, η εμπάθεια, η ζήλεια, η εκδίκηση, το μίσος, η κακία και η απληστία σε αυθαίρετη εξουσία, υπάρχουν και κυριαρχούν εναντίον του Μοναστηριού της Ναυπάκτου, που εμείς δημιουργήσαμε απ το μηδέν, χωρίς χρηματοδότηση της ελλαδικές Εκκλησιάς. Να! Δέσποτα εμείς το δημιουργήσαμε και όχι εσείς.

Είναι γνωστό πια πως δεν υπήρξε ποτέ θέμα παραβάσεως της «νομιμότητος» στην ζωή και στα έργα της Αδελφότητος της Ιεράς Μονής. Τρανή απόδειξη ότι όλα τα Δικαστήρια της Χώρας, που είναι αρμόδια για να κρίνουν την νομιμότητα των πράξεων των πολιτών, στα οποία έσυρε ο «Δεσπότης» τους Πατέρες της Μονής, δικαίωσαν την Μονή ως νομιμότατη και εξέδωσαν ένα ασύλληπτα μεγάλο αριθμό από 165 Αποφάσεις Δικαστηρίων υπέρ της Μονής και των Πατέρων.

Ένας μεγάλος νομικός πανεπιστημιακός διδάσκαλος είπε κάποτε: «Η λέξη νομιμον διαβάζεται και κανονικά και ανάποδα. Και από την μία μεριά διαβάζεται νομιμον αλλά και από την ανάποδη διαβάζεται νομιμον. Ο «Δεσπότης» ή «ο Κυρίαρχος» Ιερόθεος, δεν την διάβασε ποτέ κανονικά, ως προς το Μοναστήρι και δεν ξέρουμε αν την διάβασε ποτέ κανονικά και ως προς το «Ξύκειον» ή ως προς τα άλλα κληροδοτήματα ή τις Κρατικές κλπ. επιχορηγήσεις. 

Η Δικαιοσύνη θα αποφασίσει περί αυτού. Ας τον συμβουλεύσει, όμως, κάποιος, να μην εκτίθεται με ψέματα σε δημοσιεύματα, σαν κι αυτό που εξέδωσε σήμερα.


Ως προς το τμήμα της ανακοίνωσης: «Κατακλείοντας, επισημαίνεται ότι τα ως άνω θέματα είναι σοβαρά, κανείς δεν έχει δικαίωμα να παίζη και πολύ περισσότερο να υπονομεύη τους θεσμούς, καταδεικνύοντας έτσι την καταφρόνησή του στον Νόμο και στην Εκκλησία».

Αναφέρουμε το παρακάτω:

Κατά τη γνώμη μας «παίζει εν ου παικτοίς», όπως λέγει το αρχαίο ρητό, και δυστυχώς παίζει με τα Ιερά Πράγματα, και με την έννοια «νομιμον» σε βάρος των Ναυπακτίων Μοναχών και των Πολιτών Χριστιανών,  αλλά και των ελάχιστων πιθανόν μισθοφόρων οπαδών του, «καταδεικνύοντας έτσι την καταφρόνησή του στον Νόμο και στην Εκκλησία» δηλαδή στον τοπικό Μοναχισμό, στην τοπική μας κοινωνία, και στην Ορθόδοξη Παράδοση του τόπου μας.



 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου