Κυριακή 11 Μαΐου 2014

ΑΝΑΝΕΩΣΗ & ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΓΙΑ ΤΗ ΝΑΥΠΑΚΤΙΑ - ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΚΑΛΕΣΜΑ ΓΙΑΝΝΗ ΠΟΡΦΥΡΗ



ΩΡΑ ΠΕΡΙΣΥΛΛΟΓΗΣ …
ΩΡΑ ΑΠΟΦΑΣΕΩΝ …
ΟΧΙ ΧΑΜΕΝΕΣ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ

Αγαπητές/τοί συνδημότισσες/τες,

ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ & ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!
Ας με συγχωρέσει η αγάπη σας για την πρωτοβουλία μου να επικοινωνήσω μαζί σας, με αυτή μου την επιστολή.  Το κάνω γιατί πιστεύω ότι μπορεί να προσφέρω τις σκέψεις μου καΙ ίσως να βοηθήσω, αν μου το επιτρέψετε!
Σε μια εβδομάδα θα κληθούμε να αποφασίσουμε όλοι μας για το μέλλον του τόπου μας  σε μια περίοδο που όλοι μας δοκιμαζόμαστε και οι περισσότεροι δυσκολεύονται και υποφέρουν!



Ναι, έχουμε εκλογές και το προεκλογικό κλίμα το ζείτε μαζί κι εγώ! Κρύβει “ΤΡΙΒΟΛΟΥΣ & ΠΑΓΙΔΕΣ” με ελκυστικό περιτύλιγμα. Στο παρασκήνιο μεθοδεύετε  και μάλλον εφαρμόζεται, με πολύ προσοχή το γνωστό “ΔΙΑΙΡΕΙ ΚΑΙ ΒΑΣΙΛΕΥΕ” Στόχος να οδηγηθούν οι ψηφοφόροι μέσα από ΠΡΟΚΑΤ  δρομολόγια και πορείες όχι στους ΑΡΙΣΤΟΥΣ, αλλά στους αρεστούς. Το ίδιο συμβαίνει και στους φίλους του μοναστηριού μας! Αν δεν το καταλαβαίνεται … θα το καταλάβετε όταν θα είναι αργά…. Μετά τις εκλογές! Εύχομαι και προσεύχομαι να μην πέσετε στην παγίδα αυτή… τάχα να βοηθήσουμε κάποιο φιλικό ΔΗΘΕΝ ή οικογενειακό μέλος μας που παρασύρθηκε και .. δήλωσε υποψηφιότητα .. αλλά που στην πραγματικότητα .. δεν έχει τύχη!



Ερωτώ λοιπόν όλους μας κι εμένα… ΑΓΑΠΑΜΕ ΤΗ ΝΑΥΠΑΚΤΙΑ; ΑΓΑΠΑΜΕ ΤΟ ΜΟΝΑΣΤΗΡΙ ΜΑΣ;; ΑΥΤΟΝ/ΑΥΤΗ ΠΟΥ … ΑΠΟΦΑΣΙΣΑΜΕ ΝΑ ΨΗΦΙΣΟΥΜΕ τον έχουμε ξαναδοκιμάσει; Τι προσέφερε; Αξίζει να μας εκπροσωπεί; Προσέφερε τίποτε στη Ναυπακτία; Βοήθησε το μοναστήρι μας; Μήπως τώρα ξαφνικά ΤΟ ΑΓΑΠΗΣΕ και διαρρηγνύει τα ιμάτιά του  ότι είναι στο πλευρό του;; Χρειάζεται το μοναστήρι μας συμπαράσταση από τη δημοτική αρχή; Την είχε την 4ετία που μας πέρασε; Αν την είχε, μαζί σας κι εγώ και όλοι μαζί!!!!!


Εγώ αγαπητές μου και αγαπητοί μου από τους πρώτους αποφάσισα να ΕΙΜΑΙ ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ. Ναι, έχω δώσει όρκο να βοηθήσω και τη Ναυπακτία και το ΜΟΝΑΣΤΗΡΙ ΜΑΣ πιο πολύ. Αν θεωρείτε ότι μπορώ να σας εκπροσωπήσω, ζητώ την ψήφο σας. Δεν έκανα  προεκλογική κίνηση… στο προεκλογικό χάος μόνο μπέρδεμα μπορούμε να προσφέρουμε και όχι ξάστερο μυαλό.



Αν λοιπόν αποφασίσετε να με στηρίξετε, να με εκλέξετε, θέλω να το ξέρω και αν μπορείτε ΘΈΛΩ να μου τηλεφωνήσετε πριν τις εκλογές, γιατί θα δεσμευτώ τίμια και ανδρικά να σας αντιπροσωπεύσω [λίγο περισσότερο...] και να ανταποδώσω τη στήριξη! Αν όχι τότε πάλι σας ευχαριστώ και σας παρακαλώ να ΔΩΣΕΤΕ ΔΥΝΑΜΗ ΣΕ ΑΞΙΑ ΠΡΟΣΩΠΑ που μπορούν, θέλουν να το κάνουν!! Και μια σκέψη ακόμα… Τι λέτε, θα ήταν ωφέλιμο να ξεχωρίσει και να αναδειχθεί ΕΝΑΣ – ΔΥΟ – ΤΡΕΙΣ ή ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΦΙΛΟΙ; – αν υπάρχει- η δύναμη των φίλων της Μονής;  Μήπως έτσι θα την υπολογίζουν και θα την υπολόγιζαν πιο πολύ;;

Σας εύχομαι υγεία, δύναμη, χαρά, προκοπή και ΚΑΛΟ ΒΟΛΙ! Σας τα γράφει ένας απλός συνδημότης, ένας από εσάς που υπόσχεται να προσφέρει ακόμα και την ζωή του για ότι καλό…
Με αγάπη και εκτίμηση
ΓΙΑΝΝΗΣ Ν. ΠΟΡΦΥΡΗΣ
Υποψ Δημοτ. Σύμβουλος Ναυπακτίας
Με τη νεολαία και τον κ. Γ.Γούλα

1 σχόλιο: