Κυριακή 13 Οκτωβρίου 2013

ΞΥΚΕΙΟ: ΜΟΜΦΗ, ΜΟΡΦΗ ΚΑΙ ΜΟ.Φ.Η. ΙΑ' ΜΕΡΟΣ (Σε συνέχεια)



ΔΙΚΗΓΟΡΙΚΟ   ΓΡΑΦΕΙΟ   ΝΙΚΟΥ  Ι.  ΑΝΤΩΝΙΑΔΗ  &  ΣΥΝΕΡΓΑΤΩΝ     
Βαλαωρίτου 9Β – Κολωνάκι – 106 71 Αθήνα – Τηλ.: 210 3390557 – Fax: 210 3390558


ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΟΝ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗ ΝΑΥΠΑΚΤΟΥ
Επιμέλεια ΓΙΑΝΝΗ ΠΟΡΦΥΡΗ


     Μετά το δημοσίευμα της εφημερίδας «ΤΟ ΠΑΡΟΝ» της 6ης Οκτωβρίου 2013 σχετικά με την δημόσια καταγγελία μου της 28ης Σεπτεμβρίου 2013 κατά του μητροπολίτη Ναυπάκτου κ. Ιερόθεου, δια του πληρεξουσίου δικηγόρου μου κ. Νικολάου Αντωνιάδη, δημοσιεύθηκε στην ιστοσελίδα «www.parembasis.gr» της Ιεράς Μητρόπολης Ναυπάκτου και Αγίου Βλασίου ανακοίνωση του μητροπολίτη, σύμφωνα με την οποία «θεωρεί πως πρόκειται για ψευδές και συκοφαντικό δημοσίευμα το οποίο έχει σκοπό να πλήξει την τιμή του» και προαναγγέλλει την προσφυγή του στη Δικαιοσύνη, τόσο κατά της εφημερίδας «ΤΟ ΠΑΡΟΝ» όσο και εμού του ιδίου (οπότε γεννάται το εύλογο ερώτημα:


Γιατί δεν το έχει πράξει έως σήμερα, δοθέντος ότι η μηνυτήρια αναφορά μου δημοσιοποιήθηκε προ τεσσάρων μηνών;), στη συνέχεια, δε, παρατίθενται αυτούσια αποσπάσματα μηνύσεως που φέρεται να έχει καταθέσει ο κ. Ιερόθεος στις 17 Ιουλίου 2013 κατά υπευθύνων ιστοσελίδων που δημοσιοποίησαν την μηνυτήρια αναφορά μου στο Γραφείο Εισαγγελέα Οικονομικού Εγκλήματος (δηλαδή με «περίεργη» καθυστέρηση και επιδεικνύοντας … βραδυφλεγή ευαισθησία στην υποτιθέμενη προσβολή της προσωπικότητάς του προ τριών σχεδόν μηνών –ήτοι στα όρια της τρίμηνης εκ του νόμου προβλεπόμενης προσθεσμίας για την υποβολή της σχετικής εγκλήσεως).


Το κείμενο αυτό, πέραν του ότι βρίθει αοριστολογιών και ανακριβειών (π.χ. αναφέρεται, μεταξύ των άλλων, ότι κατέθεσα μήνυση εναντίον του λίγες δήθεν ημέρες μετά την δήλωσή μου στην εφημερίδα «Εθνικός Κήρυκας» Νέας Υόρκης, ενώ η μήνυση αυτή κατατέθηκε σχεδόν τέσσερις μήνες αργότερα, και μετά την αξιολόγηση του πλήθους των εγγράφων στοιχείων της υπόθεσης από το δικηγορικό γραφείο που εξουσιοδότησα να κινήσει τις νομικές διαδικασίες κατά του μητροπολίτη Ναυπάκτου, και κατά παντός άλλου υπευθύνου, για τη διαχείριση της δωρεάς μου), αντί να δίνει απαντήσεις, προσθέτει νέα ερωτήματα στην υπόθεση της δωρεάς μου.


Ειδικότερα, αναφέρεται ότι μετά τη διακοπή της δωρεάς μου (ακριβώς λόγω της παντελούς έλλειψης ουσιαστικής ενημέρωσης, καθώς, όπως καταγγέλλω στην μηνυτήρια αναφορά μου, πέραν μίας απόδειξης δωρεάς 15.000 €, δεν έχω λάβει την παραμικρή άλλη απόδειξη για τις υπόλοιπες τμηματικές καταβολές της δωρεάς μου, ούτε μία απόδειξη για αμοιβές μηχανικών, ούτε ένα τιμολόγιο για τις εργασίες που έγιναν ή για τα υλικά που αγοράστηκαν κ.λ.π.), «το Ίδρυμα, όπως είχε υποχρέωση απέστειλε την 20.3.2007 τον όλο φάκελλο στην Διεύθυνση Εθνικών Κληροδοτημάτων της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδος με την παράκληση για την ταχύτερη διεκπεραίωση του ελέγχου … και αναμένουμε τα αποτελέσματα του ελέγχου…»: Από το 2007, και μετά από έξι χρόνια, ακόμη αναμένει ο κ. Ιερόθεος τα αποτελέσματα του ελέγχου…;

 
Ο αδέκαστος και καταξιωμένος υπηρέτης της Θέμιδος κ. Νίκος Αντωνιάδης

   Δυστυχώς, από τα ελάχιστα αληθή στο δημοσιευθέν κείμενο της μηνύσεως του κ. Ιερόθεου κατά των αγνώστων εγκαλουμένων είναι το γεγονός της πεποίθησης που είχα έως και την τελευταία στιγμή (μέχρι και τον Ιανουάριο του τρέχοντος έτους) ότι ο μητροπολίτης Ναυπάκτου, παρά το γεγονός ότι ουδέποτε ανταποκρίθηκε στα αιτήματά μου να μου χορηγηθούν αντίγραφα των ανωτέρω εγγράφων στοιχείων που αφορούσαν τη διαχείριση των χρημάτων της δωρεάς μου, δεν θα ήταν ποτέ δυνατόν να έχει καταχραστεί χρήματα της δωρεάς μου ούτε να έχει διαπράξει κάποια αξιόποινη πράξη σε βάρος μου.


Οι επιστολές που αναφέρονται στο κείμενο της μήνυσής του είναι η απόδειξη της μεγίστης αφέλειας που επέδειξα και της τυφλής εμπιστοσύνης μου στο πρόσωπο του δεσπότη. Αφέλεια που, όπως απεδείχθη από την προ εβδομάδος δημόσια καταγγελία μου, εκμεταλλεύτηκε ο «Άγιος Ναυπάκτου» με τον πλέον προκλητικό τρόπο. Η δημόσια αυτή τελευταία καταγγελία μου, στοιχεία της οποίας δημοσιοποιήθηκαν από την εφημερίδα σας, ήταν άλλωστε αυτή που προκάλεσε την αντίδραση του μητροπολίτη (παρά το ότι τα περί δήθεν επανελέγχου του ΙΚΑ είχαν ήδη γίνει γνωστά δια της δημοσιοποίησης της μηνυτήριας αναφοράς μου προ τεσσάρων μηνών –προφανώς τον θορύβησε το γεγονός ότι η δημοσίευση της προηγούμενης Κυριακής έγινε από τις πλέον έγκριτες και σοβαρές εφημερίδες της χώρας), πλην όμως δεν αναφέρει ούτε μία λέξη για την «ταμπακιέρα».


   Με την παρούσα ανακοίνωσή μου, λοιπόν, απευθύνομαι δημόσια στον μητροπολίτη Ναυπάκτου και τον προκαλώ να αφήσει τις γενικόλογες και αόριστες κατηγορίες για συκοφάντησή του, και να δώσει ξεκάθαρη απάντηση στο ένα και μοναδικό αντικείμενο της συγκεκριμένης δημόσιας καταγγελίας μου της 28ης Σεπτεμβρίου 2013, με την οποία δημοσιοποιώ την πρώτη απόδειξη πράξης εξαπάτησής μου από αυτόν:


-Μου ζητήσατε στις 13 Απριλίου 2006 χρηματικό ποσό 12.844,52 ευρώ για «επιπλέον εισφορές για εργασίες που έγιναν» για το ΙΚΑ, επικαλούμενος επανέλεγχο του ΙΚΑ, ναι ή όχι, κ. Ιερόθεε;



-Ως συνημμένο αποδεικτικό στοιχείο (για να καταλάβει ο κόσμος τί «έγγραφα» μου στέλνατε για να στέλνω χρήματα και πόσο αφελή με θεωρούσατε –και, δυστυχώς, ήμουν), μου στείλατε μία απλή εκτύπωση από υπολογιστή, αντί του αυτονόητου, ήτοι της έκθεσης του ελέγχου του ΙΚΑ στην οποία υποτίθεται ότι βεβαιώνονταν οι επιπλέον εισφορές, ναι ή όχι, κ. Ιερόθεε;

-Το ΙΚΑ-ΕΤΑΜ Ναυπάκτου βεβαίωσε στις 25 Σεπτεμβρίου 2013 (μετά, βέβαια, από πολλές εβδομάδες σκόπιμης καθυστέρησης και υπό την απειλή του «τελεσίγραφού» μου για την κίνηση αυτόφωρων διαδικασιών κατά της διευθύντριάς της) ότι ουδεμία έκθεση ελέγχου συνέταξε  τότε και δεν βεβαίωσε ούτε ένα ευρώ για «επιπλέον εισφορές», ναι ή όχι, κ. Ιερόθεε;



-Αυτά δεν αποδεικνύουν ότι στη συγκεκριμένη περίπτωση με εξαπατήσατε, ναι ή όχι, κ. Ιερόθεε;



-Ποιός μπορεί μετά από αυτήν την εξαπάτηση τον Απρίλιο του 2006 να σας πιστέψει, κ. Ιερόθεε, ότι, κατά τα λοιπά, η διαχείριση της δωρεάς μου ήταν καθ’ όλα νόμιμη και δεν χάθηκε ούτε ένα ευρώ, ότι σας κατηγορώ άδικα και ότι αδικαιολόγητα ζήτησα την εισαγγελική διερεύνηση της υπόθεσης…;


   Αφήστε λοιπόν τις εισαγγελικές αρχές και τους ελεγκτικούς μηχανισμούς να κάνουν τη δουλειά τους (για να δούμε στο τέλος ποιοί και πόσοι ήταν οι τραπεζικοί λογαριασμοί από τους οποίους έγιναν αναλήψεις για το Ίδρυμα και πόσα τελικά ήταν τα χρήματα που έλαβε το Ίδρυμα από μένα, για να δούμε και αν υπάρχουν όλες οι βεβαιώσεις για τις δωρεές και οι αντίστοιχες καταχωρήσεις στα βιβλία του Ιδρύματος, αν υπάρχουν υπογεγραμμένα όλα τα απαραίτητα πρακτικά του Διοικητικού Συμβουλίου, και όλες αυτές οι αποδείξεις και τα τιμολόγια που αναφέρω στη μηνυτήρια αναφορά μου), και απαντήστε πριν από όλα στα παραπάνω ερωτήματα:

   Είναι πάρα πολύ απλό κ. Ιερόθεε:

   ή έχετε απάντηση σε αυτά (στα του ΙΚΑ της 13.4.2006), οπότε οφείλω να ζητήσω συγγνώμη,


   ή δεν έχετε (όπως αποδεινύεται από τα στοιχεία), οπότε ομολογείτε την εξαπάτησή μου σε κάθε περίπτωση στις 13 Απριλίου 2013, και οφείλετε άμεσα να παραιτηθείτε από (τουλάχιστον) τη θέση του προέδρου του Ιδρύματος.


   Αναφέρομαι εκ νέου στη δημόσια καταγγελία μου της 28ης Σεπτεμβρίου 2013 (η οποία, προφανώς, αποτέλεσε και την πηγή της εφημερίδας «ΤΟ ΠΑΡΟΝ»), στην οποία είναι ενσωματωμένη η απατηλή επιστολή του κ. Ιερόθεου της 13ης Απριλίου 2006, η οποία (όπως προκύπτει από το έγγραφο), εστάλη από το φαξ της Ιεράς Μητρόπολης Ναυπάκτου (μετά φταίω εγώ που συγχέω το Ίδρυμα με την Μητρόπολη…), περί της δήθεν οφειλής στο ΙΚΑ μετά από τον δήθεν επανέλεγχο, τη συνημμένη εκτύπωση από ηλεκτρονικό υπολογιστή στην οποία «αραδιάζονται» τα ποσά των «επιπλέον εισφορών», και το απαντητικό στο εξώδικο αίτημά μου έγγραφο του ΙΚΑ-ΕΤΑΜ Ναυπάκτου, στο οποίο βεβαιώνεται ότι δεν υπήρξε κανένας επανέλεγχος και ότι δεν βεβαιώθηκαν ποτέ οι οφειλές του Ξυκείου Ιδρύματος προς το ΙΚΑ, που επικαλέστηκε εν γνώσει του ψευδώς ο μητροπολίτης στο ανωτέρω έγγραφό του για να μου αποσπάσει 12.844,52 €.


Αθήνα, 12 Οκτωβρίου 2013
Ο Πληρεξούσιος Δικηγόρος

ΝΙΚΟΣ Ι. ΑΝΤΩΝΙΑΔΗΣ
ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ
Α.Μ.  Δ.Σ.Α. 17494
ΒΑΛΑΩΡΙΤΟΥ 9Β – 106 71 ΑΘΗΝΑ
ΤΗΛ.: 2103390557 – FAX: 2103390558


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου