Κυριακή 13 Απριλίου 2014

ΓΡΑΜΜΑ ΣΤΟΝ ΘΕΟ ΑΠΟ ΕΝΑ ΑΝΩΝΥΜΟ ΙΕΡΟΜΟΝΑΧΟ ΝΑΥΠΑΚΤΙΟ.



ΑΝ ΞΑΝΑΚΑΤΕΒΕΙΣ ΣΤΗ ΓΗ ΧΡΙΣΤΕ ΜΟΥ…
ΚΙΝΔΥΝΕΥΕΙΣ ΠΑΛΙ ΑΠΟ ΑΡΧΙΕΡΕΙΣ!!!
 
Επιμέλεια ΓΙΑΝΝΗ ΠΟΡΦΥΡΗ

Αν ξανακατεβείς στη γη Χριστέ μου, -μη το διανοηθείς καν!!!- πάλι Αρχιερείς θα σε σταυρώσουν. Εσύ Χριστέ μου, όπως ομολόγησες στους συγχρόνους Σου υποκριτές Αρχιερείς,… (Σου θυμίζω τα ΟΥΑΙ που τους απηύθυνες) ήλθες τότε στη γη για να σώσεις τον εξουθενωμένο αμαρτωλό άνθρωπο, τον καταδικασμένο απ’ την αμαρτία στον  αιώνιο θάνατο. Δεν ήλθες Χριστέ μου στη γη, όπως τους είπες, για να  κρίνεις τον άνθρωπο, αλλά για να τον σώσεις. Αυτή ήταν η Θεϊκή αποστολή Σου, αυτό είναι το έργο και ο σκοπός της ενανθρωπήσεώς Σου «έως της συντέλειας του αιώνος τούτου».



Όταν ήλθες στη γη, κάποιοι Αρχιερείς πρωτοστάτησαν για να σε εξοντώσουν. Η αυθεντική, αγία,  θεϊκή παρουσία Σου με τον θεραπευτικό λόγο της αγάπης Σου, αλλά και τον καυστικό λόγο της αληθείας Σου, τους ενοχλούσε, τους ενοχοποιούσε, τους «ξεσκέπαζε», και τους εξευτέλιζε στα μάτια του λαού. Αλλά και  ταρακουνούσε συθέμελα την «σκεπασμένη» με τον θρησκευτικό μανδύα της τυπολατρίας τους, βρώμικη, υποκριτική, ένοχη, αντίθεη και απάνθρωπη συνείδησή τους. Γι’ αυτό έστησαν ψευτοδικαστήρια με ψευδομάρτυρες και ψευδομαρτυρίες γιατί μόνο έτσι και με την συνεργασία και προστασία του φασιστικού κράτους δια της «ψευτονομούσης» εξουσίας θα μπορούσαν να πραγματοποιήσουν το απύθμενο μένος της  πονηρής και σατανοκίνητης καρδιάς τους και  να Σε σταυρώσουν Χριστέ μου. Συγχώρησέ με  Χριστέ μου αγαπημένε!


Συ όμως Χριστέ μου ως Θεός δεν πέθανες. Συ, «η πηγή της Ζωής», Αναστήθηκες και μετά Αναλήφθηκες στους Ουρανούς αφήνοντας πίσω ως συνεχιστές της Θεϊκής αποστολής Σου πάνω στη γη, τους αγίους μαθητές Σου και Αποστόλους Σου υπό την καθοδήγηση του Αγίου Πνεύματος. Και από αυτούς η συνέχεια στο πέρασμα των αιώνων δόθηκε στους χειροτονημένους διαδόχους τους, τους ιερείς και τους αρχιερείς. Για να φωτίζουν και να οδηγούν «έν πνεύματι πραότητος, αγάπης και αληθείας» τους ανθρώπους στην αγάπη του Χριστού - στην αγάπη Σου Χριστέ μου - στη βίωση της Αληθείας, στον αγιασμό  και στη σωτηρία μέσα απ’ την εκκλησία Σου.  Όμως…


Αλλοίμονο, αλλοίμονο!.. Aλλοίμονό τους!!!  Αναφέρομαι  στους αρχιερείς. Όχι σε όλους. Αλλά σ’ εκείνους που μιμήθηκαν τον Ιούδα ο οποίος παρέδωσε στους φθονερούς αρχιερείς τον μόνο αιώνιο και Μεγάλο Αρχιερέα Χριστό για να Τον εξοντώσουν. Για να σε εξοντώσουν Χριστέ μου. Μιλάω γι’ αυτούς τους εμπαθείς και φθονερούς αρχιερείς που «σταύρωσαν» τους αγίους Χρυσοστόμους, Γρηγορίους, Αθανασίους, Νεκταρίους και πλήθος ιερέων, μοναχών, και απλών πιστών. Γι’ αυτούς τους εγωκεντρικούς, υποκριτές, κακεντρεχείς «επαγγελματίες», σατανάνθρωπους, απολυταρχικούς αρχιερείς, που και σήμερα συνεχίζουν να σταυρώνουν και  να εξοντώνουν  τα «παιδιά» της εκκλησίας, τα δικά Σου παιδιά Χριστέ μου. Και μάλιστα στο όνομά Σου !!!(τι  θράσος!!!)



Την σήμερον ημέρα Χριστέ μου αγαπημένε μου, μη τολμήσεις  και σκεφθείς καν, για να έλθεις πάλι στη γη. Κάποιοι αρχιερείς «Σου την έχουν στημένη»! Αυτοτιτλοφορούνται «ορθόδοξοι θεολόγοι», και γράφουν μάλιστα θεολογικά βιβλία «παπαγαλίζοντες» θεωρητικά και στραγγαλίζοντες βιωματικά τις βιωματικές θεολογίες των αγίων Πατέρων. Ο ακατήχητος–δυστυχώς- πιστός λαός εντυπωσιαζόμενος από άγνοια στη θεωρία των «θεο»-λόγων αυτών Αρχιερέων, «συμπεραίνει», πως αυτοί έχουν την αυθεντία (sik) του θεολόγου(!)….Τι ντροπή Χριστέ μου! Όμως δεν γνωρίζει ο λαός, πως «αληθινός Θεολόγος δεν είναι ο πολλά μαθών, αλλά ο πολλά παθών».! Δεν ξέρει πως και ο διάβολος είναι θεολόγος, επειδή έζησε κοντά στο Θεό. Αλλ’ όμως «θεολογεί» για τον εαυτό του. Γιατί η ζωή του δεν είναι θεϊκή, μα εωσφορική, εγωκεντρική!  



Δεν ξέρω αν η θεολογία αυτών των αρχιερέων είναι εωσφορική, πάντως δεν είναι χριστοκεντρική,  έστω και αν μιλούν για κάποιον Χριστό. Γιατί δεν μιλούν για Σένα Χριστέ μου, Σε, τον αληθινό Θεό. Το Θεό της αγάπης, της ανεξικακίας, της αγαθότητος, του ελέους, της φιλανθρωπίας. Και επομένως δεν ενεργούν  όπως  εσύ  Χριστέ  μου  και  σύμφωνα με το θέλημά Σου.  Αλλά κάπως έτσι, όπως ο διάβολος δηλ. «θεολογούν»με τη ζωή τους και οι αρχιερείς αυτοί. Μάλιστα, όπως μας λένε, «δικαιοπραττούν» και  «εφαρμόζουν δικαιοσύνη» στο όνομά Σου Χριστέ μου (τι απάτη και υποκρισία!!!)  χρησιμοποιώντας όμως την δικτατορία της εξουσίας υπό φαινομενική νομική κάλυψη και το υποκριτικό προκάλυμμα της καταρρακωμένης «εκκλησιολογίας» τους.!



Στην πραγματικότητα Χριστέ μου παραβιάζουν και καταπατούν κάθε έννοια δικαίου, δικαιοσύνης, νομιμότητος, εκκλησιολογίας, ηθικής και ιερότητος και με κατευθυνόμενα χουντικά «δικαστήρια»  εκτελούν και εξοντώνουν ιερείς και μοναχούς. Στο όνομα της εκκλησίας Σου Χριστέ μου, εξοντώνουν τα αυθεντικά μέλη της εκκλησίας Σου, γιατί ταυτίζουν την εκκλησία Σου Χριστέ μου με το απολυταρχικό πρόσωπό τους. Γιατί Σου έκλεψαν το Θείο Όνομά Σου  και την Εκκλησία Σου και τα ταύτισαν με το υποκριτικό πρόσωπό τους! Οπότε όπως καταλαβαίνεις Χριστέ μου, κινδυνεύεις να εξοντωθείς, αν  τολμήσεις και  έλθεις στη γη.



Να, ένας αρχιερέας Χριστέ μου, εκεί σε μία ένδοξη, ιστορική και πολύπαθη απ’ τους αρχιερείς (ευτυχώς όχι όλους)  επαρχία της Ελλάδος, διακηρύσσει συνεχώς – κατά μίμηση και άλλων συναδέλφων του -  πως είναι εις «τύπον και τόπον Χριστού», με τόση έπαρση και αλαζονεία, ώστε κάποιος είπε: «Τι άλλη μαρτυρία έχωμεν χρείαν; Ούτος ο αρχιερέας όντως Θεός εστίν επί γης»!!!!...  Χριστέ μου, προφανώς το πίστεψε ο αρχιερέας αυτός γιατί δεν δέχεται «μύγα στο σπαθί του». ‘Όποιος τολμήσει και εκφέρει άλλη γνώμη στην άποψή του, γίνεται «θηρίο». Και αν φέρει αντίρρηση στις επιθυμίες του, τότε «ποιος είδε το «θεό» και δεν τον φοβήθηκε». Καλύτερα να μην είχε γεννηθεί ο αντιρρησίας. Θα κάνει τα αδύνατα δυνατά να τον «εξαφανίσει από προσώπου της γης».


Π.χ. Χριστέ μου εκεί στην επαρχία αυτή με τη χάρη Σου και τις μεσιτείες της Υπεραγίας Μητέρας σου,  πριν  σαράντα χρόνια συναθροίστηκαν πολλοί νέοι μοναχοί κτίζοντας με κόπο και στερήσεις και με τη βοήθεια πλήθους χριστιανών, ένα υπέροχο μοναστικό κέντρο πνευματικής ασκήσεως  και  βιώσεως του Θείου Λόγου Σου Χριστέ μου.



Εκεί οι μοναχοί αγωνίζονται εν μετανοία  να βιώνουν τις ορθόδοξες μοναστικές παραδόσεις όπως τις μεταδίδουν οι άγιοι πατέρες και οι μοναχοί της ορθοδόξου εκκλησίας μας απ’ τα βάθη των αιώνων. Εκεί καταφεύγουν πλήθη χριστιανών  καθημερινώς. Για  να ανακουφισθούν ψυχικά. Για να ωφεληθούν πνευματικά.  Για να εύρουν στήριγμα και βοήθεια πνευματική αλλά και υλική στα προβλήματα και τις δοκιμασίες της ζωής τους. Για να μαθαίνουν και να βιώνουν την Ορθόδοξη πίστη και διδασκαλία. Και έτσι να εμπιστεύονται  την ζωή τους και τα θέματα που τους απασχολούν σε Σένα Χριστέ μου. Να καταφεύγουν στη χάρη Σου και στη φιλανθρωπία Σου, μέσα απ’ τη ζωή της  εκκλησίας. Αυτής, με τους  ανεγνωρισμένους και τιμωμένους  σεβαστούς αγίους  της. Όχι αυτής των δεσποτάδων των αυτοαποκαλουμένων αγίων.!!!



Σφετερίσθηκαν-αλοίμονο-και την αγιότητα μαζί με το επισκοπικό σχήμα!!!!  Σου τα πήραν όλα Χριστέ μου! Μη τολμήσεις λοιπόν και ξανακατεβείς στη γη! Θα σε καθαιρέσουν από Θεό και μετά θα σε ξανασταυρώσουν ως λαοπλάνο όπως σε κατηγορούσαν τότε!
    Εκεί, στον ανωτέρω  μοναστικό χώρο, Σε γνώρισα και εγώ Χριστέ μου. Μέσα, απ’ την απλότητα και την αγάπη των μοναχών. Την ταπεινή  συμβουλή και διδαχή τους. Την ένθερμη και υποδειγματική πίστη τους και λατρεία τους προς  τον Δημιουργό τους Κύριο. Το ακατάπαυστο χαμόγελό τους  και το ειρηνικό  κέλευσμά τους, Την ανυπόκριτη χαρά τους και την φανερή ανεξικακία τους. Την μεταξύ τους ειλικρινή αγάπη, ομόνοια και ενότητα. Εκεί στο μοναστήρι αυτό, με την γλώσσα και τη ζωή της εκκλησίας, μιας ανυπόκριτης εκκλησίας, γνώρισα τον Αληθινό Θεό, τον Σωτήρα Χριστό, Εσένα Χριστέ μου. Το Χριστό της αγάπης, του ελέους, της ευσπλαχνίας και της φιλανθρωπίας. Ναι εσύ Χριστέ μου, είσαι ο Θεός μου, ο Σωτήρας μου και Λυτρωτής μου.



Όμως Χριστέ μου –συγχώρησέ με – αυτός ο αρχιερέας προσπαθεί να «πείσει» πως είναι «εις τύπον και τόπον Χριστού». Με άλλα λόγια ότι είναι στη «θέση» Σου. Και πως επομένως, χρησιμοποιεί τις δικές Σου μεθόδους και μέσα για την σωτηρία των πιστών, κληρικών, μοναχών και λαϊκών. Σε παρακαλώ Χριστέ μου, πες μου!  Τα μέσα που χρησιμοποιεί  ο αρχιερέας αυτός  κατά   του  Μοναστηριού και των μοναχών του,  όπως η συκοφαντία, το ψέμα, ο φθόνος, η κακία,  η μανιώδης εκδικητικότητα, ο ανελέητος διωγμός, οι άδικες και εξοντωτικές ποινές,  η αδιαλλαξία, η σκληρότητα με χουντικές, φασιστικές, παράνομες, άδικες, άτιμες, υποχθόνιες μεθοδεύσεις & «στημένα δικαστήρια»,   ΕΣΥ,  Ο ΜΕΓΑΣ ΑΡΧΙΕΡΕΑΣ ΧΡΙΣΤΕ ΜΟΥ ΤΑ ΕΓΚΡΙΝΕΙΣ;  ΕΣΥ,  Ο ΘΕΟΣ ΤΗΣ  ΑΓΑΠΗΣ  ΘΑ ΕΝΕΡΓΟΥΣΕΣ  ΕΤΣΙ;  (ρώτησε γι’ αυτό και το Άγιο Πνεύμα αν συμφωνεί μαζί Σου η μαζί του, γιατί και οι αρχιερείς μιλάνε για άγιο Πνεύμα, αλλά λ.χ. πολύ πριν «ψηφίσουν» (sik !) για  να εκλέξουν αρχιερέα, τα ΜΜΕ έχουν παρουσιάσει ήδη τον «εκλεγόμενο»!!! ) Ξέρω τι θα μου απαντήσεις - σύμφωνα με τη διδασκαλία Σου και  τη ζωή Σου-:  ΟΧΙ, ΔΕΝ ΕΓΚΡΙΝΩ! ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΣΑΤΑΝΙΚΑ ΜΕΣΑ ΔΕΝ ΑΠΟΡΡΕΟΥΝ ΑΠΟ ΜΕΝΑ! ΟΧΙ, ΔΕΝ ΘΑ ΕΝΕΡΓΟΥΣΑ  ΠΟΤΕ  ΕΤΣΙ!  ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ, ΤΗΝ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΜΟΥ, ΤΗΝ ΦΙΛΑΝΘΡΩΠΙΑ ΜΟΥ, ΤΗΝ ΑΓΑΘΟΤΗΤΑ ΜΟΥ!!!



Πάντως Χριστέ μου αν ενεργούσες έτσι δεν θα ήθελα να σε ξέρω. Γιατί τότε δεν θα ήσουν Θεός,  αλλά κάτι σχετικό με τα ανθρωποείδωλα της γης. Κάτι τέτοιο που διεκδικούν με την εγωπαθή συμπεριφορά τους και πολλοί Αρχιερείς. Επειδή πιστεύω ακλόνητα και παντοτινά, πως Εσύ Χριστέ μου είσαι ο αληθινός Θεός, ο Θεός της αγάπης και του ελέους όπως μας αποκαλύφθηκες,  φανέρωσε στους αγνοούντες το αληθινό πρόσωπο του  αρχιερέα αυτού, όχι προς τιμωρία  του, η διαπόμπευσή του. Εσύ Θεός είσαι, ξέρεις και μπορείς να τα φέρεις έτσι τα πράγματα, ώστε και εκείνος  να μετανοήσει  και να σωθεί χωρίς προσωπικό κόστος,  και ο λαός Σου και οι μοναχοί Χριστέ μου να εύρουν  την ειρήνη τους και την ηρεμία  τους. Και όλοι μαζί πλέον Αρχιερέας, κλήρος, μοναχοί, και λαός ενωμένοι να πορευθούμε τον δρόμο που οδηγεί στη Βασιλεία Σου, κοντά Σου για πάντα Χριστέ μου.!



5 σχόλια:

  1. Αγνός μοναχός, άδολη ψυχή! Το γράμμα του αυτό πρέπει να μας βάλει σε σκέψεις όλες και όλους. Ας τον έχει καλά ο Θεός να συνεχίσει να αγωνίζεται με την προσευχή του και να εκπέμπει και σε μας την αγνή αγάπη.
    Μια αναγνώστρια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Είμαι περίεργος αν θα διαβάσει αυτό το γράμμα ο καλός μας δεσπότης Ναυπάκτου. Και αν το διαβάσει τι έχει να πει....Εχει κάτι να πει;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αν ήμουν εγώ ο κ. Ιερόθεος και διάβαζα τα παραπάνω λόγια θα με έτυπτε το στήθος μου, δεν θα μπορούσα να κοιμηθώ.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αν ήμουν εγώ ο κ. Ιερόθεος και διάβαζα τα παραπάνω λόγια θα με έτυπτε το στήθος μου, δεν θα μπορούσα να κοιμηθώ.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ευαγγελία από Πάτρα4 Ιουνίου 2014 στις 12:39 μ.μ.

    Έφτασα στο σημείο να πιστέψω πως αυτός ο δεσπότης είναι τελείως άπιστος, γιατί αν πίστευε στο Θεό θα τον φοβόταν και λίγο. Ας διδαχθεί από τους αγίους Αποστόλους που, αν και είχαν την πρώτη θέση μέσα στην Εκκλησία, δεν ενεργούσαν αυταρχικά και εξουσιαστικά, αλλά με σύνεση και ταπεινοφρασύνη. Ως αρχιερέας όφειλε να θυσιαστεί για το λαό του και όχι να δημιουργεί τόσο μίσος στις ψυχές των ανθρώπων και να διχάζει το λαό με τις αφάνταστες αδικοπραγίες του. εναντίων

    ΑπάντησηΔιαγραφή