Πέμπτη 24 Απριλίου 2014

ΕΡΓΑ ΚΑΙ ΗΜΕΡΕΣ ΔΗΜΟΥ ΝΑΥΠΑΚΤΙΑΣ [ΣΥΝΕΧΕΙΑ] ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΠΑΡΑΤΡΑΓΟΥΔΑ




ΙΕΡΟΝ ΘΑΥΜΑ! ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ «ΜΠΟΥΛ@ΛΑΖΑΡΟΥ»?

ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΑΤΕΥΣΗ ΟΡΕΙΝΩΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΤΡΟΠΩΝ;

 

Με την πέννα του ΓΙΑΝΝΗ ΠΟΡΦΥΡΗ, υποψ. Δημοτικού Συμβούλου Ναυπακτίας

 

Ένα πουλάκι πέρασε
στα ΚΡΑΒΑΡΙΤΟΧΩΡΙΑ!
Και με νταλκά τραγούδησε
Με μαύρη στεναχώρια…
---------------------------------
Φορούσε ράσα και σκουφί,
είχε και αγιαστούρα!
Μπουλέ σιγομουρμούριζε,
είσαι τρανή καψούρα! 
---------------------------------
Τέσσερα χρόνια μετ’ εμέ
στα δύσκολα κοντά μου,
σε «χάιδευα», με βράβευες
ήσουν παρηγοριά μου!
----------------------------------
Τώρα να μας χωρίσουνε,
πασχίζουνε πασσά μου,
εσένα γιοκ για δήμαρχο
κι εμένα… συμφορά μου!
----------------------------------
Θα συμμαζέψω παπαδιές
πιτρόπους, νεωκόρους
και νεκροθάφτες σε σειρές
για σένα ψηφοφόρους.

 

 

Ποιος το είπε ότι η εκκλησία δεν νοιάζεται για το .. καλό μας; Ποιος το ‘πε ότι ο δέσποτας δεν ανησυχεί ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ μην πάρουν την Δημαρχία Ναυπακτίας, τίποτε παλιόπαιδα και κακοί παλιοχαρακτήρες! Πολλά ακούγονται για επιστρατεύσεις. Παπάδες και παπαδιές, ψάλτες, εκκλησιαστικές επιτροπές, καντηλανάφτες, νεκροθάφτες, όλοι σε Μπουλο_επιστράτευση λένε εκεί πάνω οι χωριάτες! Ρώτησα κάποιον φιλαράκο, ιεροψάλτη με μισθό… που αρχικά μου διαβεβαίωσε ότι θα έρθει μαζί μας υποψήφιος για το τοπικό, πότε θα έρθει να υπογράψει την δήλωση υποψηφιότητας. Και μου ξεφούρνισε το νέο… Ξέρεις θα κατέβω με τον Μπ@@έ μη χάσω το μισθούλι και τα τυχερά…  


Μπράβο Φ@@η μου, είπα προέχει το μέλλον σου,  είναι να χαθούν στο χωριό μάλιστα αυτά τα ζωογόνα «αντίδωρα». Μου δίνεις, σου δίνω… άσε τα τυχερά από κηδείες και μνημόσυνα… Τα’ αεικούς; Τα’ αεικώ που λέει και η θειά Λισάβω! Να τα τα μαμαλάκια, να και τα ψηφαλάκια…. Ιερόν χρέος! Ιερή υποχρέωση τι λές;;;;

Θέλω μα την αλήθεια, μόλις ανακοινωθούν οι λίστες υποψηφίων να τις «αναλύσουμε» μαζύ! Εχετε να δείτεεεε… Ενας συνδυασμός θα έχει εκκλησιαστικούς επιτρόπους, καντηλανάφτες, παπαδιές και ένας άλλος … τι λέτε;;; Μα φυσικά… υπαλλήλους που τρίζει η καρέκλα τους, παιδιά δικά μας που μπουκώνουν και δε μιλάνε, ακόμα και προσφάτως … εις θεσούλαν τακτοποιηθέντες…
Ξυπνάτεεεεεε ψηφοφ΄όροι!!! Μας πουλάνε και μας αγοράζουν!!!!! Και να θυμάσθε…. ΟΥΔΕΝ ΛΑΘΟΣ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΑΠΟΜΑΚΡΥΝΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΛΠΗ!!!!!

1 σχόλιο: